PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پیش نویس طرح ادغام اتحادیه های صنفی صنعت چاپ امضا شد

سه اتحادیه لیتوگرافی، صحافان و چاپخانه داران طرح پیش‌نویس ادغام اتحادیه‌های صنعت چاپ با یكدیگر را امضا كردند.

سه اتحادیه لیتوگرافی، صحافان و چاپخانه داران طرح پیش‌نویس ادغام اتحادیه‌های صنعت چاپ با یكدیگر را امضا كردند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان تهران در این ارتباط گفت: درحال حاضر نمایشگاه چاپ و بسته بندی را پیش رو داریم که هر سه اتحادیه درگیر برنامه ریزی و بهینه سازی این موضوع هستند.



وی با اشاره به آغاز ثبت نام شركت كنندگان خارجی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران افزود: ثبت نام شركت كنندگان خارجی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تا دو ماه آینده پایان می‌یابد و تشكیل ستاد اجرایی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و كارهای اولیه نمایشگاه در حال اجراست.

 

غفاری ادامه داد: بحث پیرامون ادغام‌های صنعت چاپ با یكدیگر وجود دارد 7 یا 8 ماه دیگر اتحادیه‌های امور صنفی با هم ادغام می‌شوند و پس از ادغام اتحادیه‌های امور صنفی، می‌توان ادغام اتحادیه‌های صنعت چاپ را انجام داد.



رئیس اتحادیه صحافان با اشاره به روند طولانی ادغام اتحادیه‌های صنعت چاپ بیان كرد: ادغام اتحادیه‌های چاپخانه داران تهران ، لیتوگرافی و صحافان در سال آینده اتفاق خواهد افتاد و این اتفاق در جهت راحتی اهالی و  اعضا اتحادیه‌ها مسئله‌ای است كه باید بر روی آن تمركز كرد.



وی با اشاره به مثبت بودن ادغام اتحادیه‌ها به  دلیل هم‌گن بودن اتحادیه‌ها با یكدیگر اظهار داشت: كار اتحادیه‌ها لیتوگرافان، صحافان و چاپخانه داران در یك مجتمع انجام می‌شود میزان عملكرد اتحادیه‌ها بستگی به قدرت مالی آنان دارد.



جلیل غفاری با اشاره به یكسان شدن ماشین آلات اتحادیه‌های چاپخانه داران ، صحافان و لیتوگرافی تصریح كرد: صنف‌های دیگر مانند خودرو یا پوشاك هر كدام بالای 10 اتحادیه دارند در صورتیكه با انجام كارهای كارشناسی متوجه احتیاج و نیاز صنایع خودرو و پوشاك به یك یا 2 اتحادیه خواهیم شد.



رئیس اتحادیه صحافان ادامه داد: ادغام اتحادیه‌های مختلف كار اتحادیه‌ها را از نظر آموزش و رسیدگی به مشكلات مصرف کنندگان و اعضا آسانتر می‌كند و مردم برای پیگیری مشكلات خود از طریق اتحادیه‌ها راحت‌تر هستند.



جلیل غفاری افزود: به اعتقاد من 140 اتحادیه در مجمع امور صنفی باید تبدیل به 30 تا 40 اتحادیه شود و به همین جهت 3 اتحادیه لیتوگرافان، صحافان و چاپخانه داران طرح پیش نویس و تفاهمنامه‌ای را درباره ادغام اتحادیه‌های صنعت چاپ با یكدیگر امضا كردند.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه