PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

10 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای چاپ و نشر کشور اختصاص يافت

مبلغ ۱۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای چاپ و نشر کشور به صورت قسطی پرداخت می شود.

مبلغ ۱۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای چاپ و نشر کشور به صورت قسطی پرداخت می شود.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، این بودجه  از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی تسهیلات لازم برای کمک به توسعه صنعت چاپ و نشر کشور در نظر گرفته شده است.

 

در این جشنواره مقرر شد مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای چاپ و نشر کشور به صورت قسطی پرداخت می شود تا بتوانند برای خرید وسائل روز دنیا استفاده کنند.

 

دردنیای امروز و در ایران چاپ صنعت زیربنایی در زمینه توسعه و رشد تمامی صنایع است و به ‌روز بودن و بهره بردن از صنایع مدرن و دیجیتال در صنعت چاپ کشور موجب توانمند کردن بدنه اقتصادی کشور می شود.

 

در هر جامعه‌ ای توسعه فرهنگی مرهون پیشرفت در حوزه فرهنگی آن است که زیربنای توسعه و تعالی در تمامی عرصه ها می شود.

 

بسیاری از واحدهای صنعت چاپ و نشر کشور از تجهیزات و امکانات قدیمی برخوردار بوده و با نوسازی این صنایع و استفاده از خدمات نوین می ‌توان انقلابی عظیم در حوزه صنعت چاپ و نشر کشور ایجاد کرد.

 

صنعت چاپ کردستان  75 سال سابقه دارد و این امر بیانگر پیشرو و موفق بودن کردستان در حوزه صنعت چاپ و نشر بوده و دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همواره نگاهی ویژه به کردستان دارد.

 

متأسفانه بیش از 90 درصد صنایع چاپ و نشر کردستان از تجهیزات فرسوده و قدیمی بهرمند هستند که با نوسازی در این عرصه می ‌توان شاهد تحولی عظیم در حوزه چاپ و نشر استان و منطقه غرب کشور شد.

 

کردستان یک فرصت و یک دریچه برای توسعه و صدور صنعت چاپ خود به کردستان عراق است که با بهره مند شدن از دانش روز در صنعت چاپ می تواند چاپ عراق را هم به خود وابسته کند.

 

از جمله امتیازات برای کردستان اکنون بهره مندی از تسهیلات معافیت گمرکی برای استان است و صنعت کاران کردستان می توانند با خرید دستگاه های روز آمد با استفاده از تسهیلات ارضی پرداخت شده کار خود را رونق بخشند.

 

دو واحد چاپی مدرن نیز برای استان کردستان برای رساندن سطح صنعتی مطلوب در کردستان تائید شده که پیگیری کارهای مرتبط به آن موجب تحول عظیمی در کردستان و صنعت چاپ می شود.

 

اکنون با متمرکز کردن واحدهای چاپی و ورود بخش خصوصی فضا برای بهبود کسب و کار افزایش پیدا می کند.

 

خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تسهیل سرمایه گذاری برای انجام امور می تواند به موفقیت ارائه خدمات کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه