PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برگزاری دومین جلسه انتخابات کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ

ایرج گلشنی، دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران از برگزاری دومین جلسه انتخابات کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ خبر داد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه شبه درباره انتخاب پیشکسوتان‌ سه‌شنبه (14 آبانماه) دومین جلسه برگزار می‌شود.

ایرج گلشنی، دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران از برگزاری دومین جلسه انتخابات کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ خبر داد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه شبه درباره انتخاب پیشکسوتان‌ سه‌شنبه (14 آبانماه) دومین جلسه برگزار می‌شود.



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، دکتر ایرج گلشنی اظهار کرد: اگر هر سال افراد برگزیده از سوی گروهی خاص انتخاب شوند ممکن است شبه هایی پیش آید، بنابراین براساس تصمیم انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ، انتخابات کمیته تشخیص هر ساله و بعد از جشن ملی صنعت چاپ برگزار می‌شود. باتوجه به مسایل مطرح شده، انتخابات این کمیته برای سال 92-93، سه‌شنبه (14 آبانماه) برگزار خواهدشد.


دبیر انجمن فرهنگی پیشکسوتان ایران در توضیح برنامه‌های آتی این انجمن گفت: انجمن قصد دارد که مراسم قدردانی از پیشکسوتان را در دو سطح ملی و داخلی برگزار کند و برای‌ آن برنامه‌ریزی کند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن از پیشکسوتان قدردانی کنیم. برای مثال در جشن ملی صنعت چاپ از پیشکسوتان در سطح ملی تجلیل شد و امکان دارد که در آیین‌هایی مانند 22 بهمن، روز مرد و روز زن از پیشکسوتان قدردانی شود.



وی ادامه داد: تا به امروز حدود 400 پیشکسوت شناسایی شده‌اند که برای 50 نفر از آن‌ها پرونده تشکیل شده و تکمیل پرونده افراد باقیمانده در حال پیگیری و رسیدگی است، این کار تا شناسایی کامل پیشکسوتان سراسر کشور ادامه دارد. خوشبختانه استان‌ها همکاری خوبی با انجمن دارند و همیار انجمن در این حرکت فرهنگی به‌شمار می‌آیند.



گلشنی درباره پایان پروژه عضوگیری اظهار کرد: با همکاری همه اتحادیه‌ها و نهادهای دولتی شناسایی پیشکسوتان به پایان خواهد رسید، بعد از پایان این پروژه عضوگیری افتخاری آغاز خواهد شد، یعنی افرادی که بخواهند به پیشکسوتان خدمت کنند می‌توانند به عضویت انجمن درآیند.


دبیر انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم هر ماه یک برنامه برای تجلیل از پیشکسوتان برگزار کنیم، همچنین در نظر داریم که محافل پیشکسوتی را راه‌اندازی کنیم، در این محافل پیشکسوتان به بیان خاطرات می‌پردازند و تجربه‌های خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.



براساس اعلام انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران، نخستین انتخابات کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ بهمن‌ماه سال 1391 برگزار شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه