PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تا کنون 246 شرکت برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران ثبت نام کردند

حضور و ثبت نام 2446 شرکت فعال در حوزه چاپ و بسته‌بندی برای حضور در نمایشگاه اختصاص یافته به این فنون به قطعیت رسیده است.

حضور و ثبت نام 2446 شرکت فعال در حوزه چاپ و بسته‌بندی برای حضور در نمایشگاه اختصاص یافته به این فنون به قطعیت رسیده است.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،«احمد ابوالحسنی» دبیر اجرایی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی بین‌المللی تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه چاپ و بسته بندی بین المللی تهران از تاریخ 28 آذرماه سال جاری کار خود را آغاز می کند افزود: این نمایشگاه که تا یکم دی ماه همین سال سایه بر آسمان مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهد گسترد براساس پیش بینی های صورت گرفته بالغ بر پانزده هزار متر مربع از فضای موجود را به خود اختصاص می دهد.



به گفته ابوالحسنی در حال حاضر با وجود شرکت های سیصد و هفتاد گانه در لیست شرکت های دریافت کننده پیشفرم ثبت نام و دویست و چهل و شش شرکت که ثبت نام آنها قطعی شده، نه هزار متر مربع از فضای پیش بینی شده اشغال شده است.



وی گفت: براساس احتمالات موجود نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی بین‌المللی تهران در این دوره خود نسبت به دوره قبلی نزدیک به 20 درصد افزایش کیفی و کمی خواهد داشت.



گفتنی است؛ نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی بنابر نظر صاحبنظران اقتصادی کشور تأثیر بسزایی در خودکفایی اقتصادی و کاهش وابستگی ایران به کشورهای واردکننده محصولاتی در حوزه این فنون داشته و خواهد داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه