PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

محمد کلاری رییس کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ شد

انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران با قدردانی از زحمات چنگیز آصفی‌مقدم، رییس دوره یکم کمیته تشخیص پیشکسوتان، محمد کلاری، رییس سابق اتحادیه چاپخانه‌داران تهران را برای ریاست دور دوم کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ انتخاب کرد.

انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران با قدردانی از زحمات چنگیز آصفی‌مقدم، رییس دوره یکم کمیته تشخیص پیشکسوتان، محمد کلاری، رییس سابق اتحادیه چاپخانه‌داران تهران را برای ریاست دور دوم کمیته تشخیص پیشکسوتان صنعت چاپ انتخاب کرد.



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، هیات مدیره انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران سه‌شنبه (۱۴ آبانماه)، تشکیل جلسه داد و در ابتدا به موضوع تعیین ریاست دور دوم کمیته تشخیص پرداخت.



حاضران در جلسه هر کدام به طرح مسایل و دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت از میان سه نامزد تصدی پست ریاست کمیته تشخیص، یک نفر را با رای مخفی برگزیدند. چنگیز آصفی‌مقدم، اسماعیل دمیرچی و محمد کلاری سه نامزد این کمیته بودند. هیات مدیره محمد کلاری را به‌عنوان رییس کمیته تشخیص انتخاب و منصوب کرد و از زحمات اعضای کمیته که در دور نخست موفق به تدوین نظام ارزیابی پیشکسوتان و معرفی 6 پیشکسوت برای انتخاب و تجلیل در روز ملی صنعت چاپ شدند، قدردانی کرد.



دور دوم فعالیت کمیته تشخیص از هفته آتی با معرفی نفرات کمیته توسط رییس کمیته و کسب تایید هیات مدیره آغاز خواهد شد و تا معرفی برگزیدگان سال ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت، بعد از آن انجمن مجدد برای دور سوم کمیته انتخابات برگزار خواهد کرد.


هیات مدیره در ادامه وارد موضوع دوم جلسه شد، موضوع دوم بررسی برگزاری محافل پیشکسوتی بود که با اظهار نظرهای متفاوت، این بحث به نتیجه نرسید و مقرر شد ادامه بحث در جلسه آینده صورت گیرد. در صورت تصویب این طرح، انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ ایران به جمع برگزارکنندگان محافل اجتماعی و علمی می‌پیوندد.



در صورت تصویب این طرح، پیشکسوتان هر چند هفته یک‌بار، به معرفی و گرامیداشت یک پیشکسوت مبادرت می‌کنند و در جمعی صمیمی ضمن بیان اوصاف و خاطرات این پیشکسوت، نکات فنی و مهارت‌های تجربی وی را ارج می‌نهند.



دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این برنامه اعلام حمایت کرده است و در صورت تصویب هیات مدیره انجمن پیشکسوتان، شاهد جلوه‌ای تازه از توان و پتانسیل پیشکسوتان صنعت چاپ خواهیم بود.



هیات مدیره انجمن پیشکسوتان در این جلسه اقدام به انتخاب رییس کمیته مالی نیز کرد، انتخاب رییس کمیته مالی دقایقی بیشتر طول نکشید و پیشکسوت محمد‌علی اقبال با رای قاطع با حفظ سمت نیابت ریاست هیات مدیره به این سمت منصوب شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه