PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استفاده از ماشین آلات مستعمل در چاپخانه مطبوعات هرمزگان هدر دادن بیت المال است

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان گفت: چنانچه چاپخانه مطبوعات هرمزگان با دستگاه های مستعمل و غیرقابل تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان کار خود را آغاز کند، این کار فقط فرصت سوزی و هدر دادن بیت المال است.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان گفت: چنانچه چاپخانه مطبوعات هرمزگان با دستگاه های مستعمل و غیرقابل تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان کار خود را آغاز کند، این کار فقط فرصت سوزی و هدر دادن بیت المال است.



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، شیرزاده عزتی یکشنبه شب در نخستین جلسه کارگروه مشورتی مطبوعات استان هرمزگان با بیان اینکه با وجود وعده های مسئولان دولت قبل  در استان هرمزگان تاکنون چاپخانه مطبوعات هرمزگان راه اندازی نشده است، اظهار داشت: متاسفانه مجری چاپخانه مطبوعات هرمزگان هیچگونه مشورتی با فعالان مطبوعاتی این استان انجام نمی دهد و در کار خود بسیار بی صداقت است.


وی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که ما داریم مجری چاپخانه مطبوعات هرمزگان می خواهد از دستگاه های مستعمل در این چاپخانه استفاده کند و در حالی که این فرد حدود شش سال اهالی مطبوعات هرمزگان را سرگردان کرده است، در حال حاضر به نوعی به مطبوعات هرمزگان دهن کجی می کند.


رئیس خانه مطبوعات هرمزگان افزود: متاسفانه رفتار مجری چاپخانه مطبوعات هرمزگان کاملا مرموزانه و مخفیانه است و این فرد هیچگونه تعامل و مشورتی با فعالین این عرصه، نهادهای نظارتی و حتی صنف چاپخانه داران انجام نمی دهد و این در حالی است که با استفاده از زمین دولتی و همچنین برای ایجاد چاپخانه مطبوعات، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.



عزتی گفت: چنانچه چاپخانه مطبوعات هرمزگان با دستگاه های مستعمل و غیرقابل تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان کار خود را آغاز کند، این کار فقط فرصت سوزی و هدر دادن بیت المال است و مسئولیت آن نیز متوجه مسئولان ارشد استان هرمزگان خواهد بود.



وی اضافه کرد: باید در این خصوص دقت بیشتری صورت گیرد تا چاپخانه خوبی برای استان هرمزگان ایجاد شود.


رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در ادامه مطبوعات را برآیند افکار عمومی و مردم دانست و افزود: خوشبختانه در حال حاضر فضای تعاملی مناسبی میان مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ایجاد شده که باید از این فضای تعاملی در راستای رفع مشکلات و دغدغه ها در این حوزه استفاده کرد.



عزتی با اشاره به وجود فضای تقابل میان مطبوعات و ارشاد هرمزگان در دوره های مدیریتی گذشته، خاطرنشان کرد: در نهایت این مدیرکل سابق ارشاد هرمزگان بود که تسلیم شد و این مطبوعات هرمزگان بودند که باقی ماندند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه