PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ارایه اینترنت رایگان در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران

بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته در اولین روز خود با استقبال قابل توجهی مواجه بود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته در اولین روز خود با استقبال قابل توجهی مواجه بود.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، این دوره از نمایشگاه که شاهد تحولات قابل توجهی است. حضور دوخبرگزاری و پوشش کامل اخبار نمایشگاه ، استفاده از افراد صاحب تجربه در مدیریت های اجرایی ، اختصاص بخش ویژه خبرنگاران و.... نکات مثبتی است که از همین ابتدا بیستمین  نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران را از نمایشگاه های دیگر متمایز کرده است.

 

اما دونکته قابل توجه دیگر حضور مدیرکل دفتر امور چاپ محمود رضا برازش برای دیدار با اهالی صنعت چاپ در روزهای نمایشگاه و ارایه اینترنت رایگان را می توان مهمترین تحولات در روز نخست دانست.

 

البته حضور غرفه گذاران با تجهیزات مختلف در بخش های پیش از چاپ و امور تکمیلی نیز از نکات قابل توجه این دوره از نمایشگاه است.

 

ارایه خدمات اینتر نت رایگان خدمتی در جهت بهینه سازی بازدیدکنندگان است موضوعی که در نمایشگاه های بین المللی مورد توجه قرار گرفته و اینک نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران نیز در ردیف استفاده کنندگان از این فرایند قراردارد موضوعی که در دوره های قبل و به نوعی یکی از معضلات به حساب می آمد.

 

البته این مهم در نمایشگاه منطقه کمتر مورد توجه قرار گرفته و بطور نمونه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات برای ارایه اینترنت در طول نمایشگاه مبلغ قابل توجهی از سوی غرفه گذار باید پرداخت می شد.

 

کلیه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان می توانند با ارسال عدد2040 به شماره02188362323 کدهای مورد نطر را دریافت نمایند، همچنین برای پیگیری مشکلات اینترنتی شماره گویا وجود دارد.

 

20نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 28 آذر الی 1 دیماه از ساعت 9لغایت16 پذیرای بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه