PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آینده صنعت چاپ ایران روشن است

ایوان، مدیر بخش تعمیرات و مدیر بخش صادرات و واردات کمپانی وست ریور (West River) درباره آینده صنعت چاپ ایران گفت: باتوجه به تغییرات ریاست جمهوری ایران و بهبود روابط بین‌المللی این کشور آینده روشنی را برای صنعت چاپ ایران پیش‌بینی می‌کنم.

ایوان، مدیر بخش تعمیرات و مدیر بخش صادرات و واردات کمپانی وست ریور (West River) درباره آینده صنعت چاپ ایران گفت: باتوجه به تغییرات ریاست جمهوری ایران و بهبود روابط بین‌المللی این کشور آینده روشنی را برای صنعت چاپ ایران پیش‌بینی می‌کنم.



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، مدیر بخش تعمیرات کمپانی وست ریور (West River) اظهار کرد: شرکت ما سازنده ماشین‌های کاغذ و کارتن‌سازی در کشور چین است و امسال سومین حضور خود را در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران تجربه می‌کند.



ایوان ادامه داد: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده و خرید و فروش بیشتری انجام شده است و شاهد مشتریان و درخواست‌کنندگان بهتری بودیم. اهداف شرکت ما برای سال 2014 برنامه‌ریزی شده است و این نمایشگاه ما را به اهدافمان بسیار نزدیک کرد.



مدیر بخش واردات و صادرات کمپانی وست ریور (West River) درباره آینده صنعت چاپ ایران گفت: فکر می‌کنم که با تغییرات ریاست جمهوری در ایران، آینده روشنی در انتظار صنعت چاپ ایران است، ما در بازگشت از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران به مدیران و شرکت‌های چینی خواهیم گفت که شرایط در ایران بسیار مساعد شده است.



وی ادامه داد: صنعت چاپ ایران این امکان را دارد که با هزینه در بخش نوسازی به سطح جهانی نزدیک و به قدرت نخست خاورمیانه تبدیل شود. کشور ایران به دلیل روابط فرهنگی نزدیکی که با چین دارد بازار بسیار مناسبی را برای شرکت‌های بزرگ چینی فراهم کرده است، بدون شک گسترش روابط میان دو کشور به پیشرفت صنعت چاپ ایران کمک می‌کند.



به گفته ایوان روابط نزدیک دو کشور شرایطی را به وجود آورده که مردم هر دو کشور به راحتی می‌توانند با یکدیگر مراوده داشته باشند و به‌صورت حضوری با یکدیگر صحبت کنند، درهای کمپانی ما به روی ایرانی‌ها باز است و آن‌ها می‌توانند به راحتی از کمپانی ما در چین بازدید کنند و از کارشناسان شرکت مشاوره بگیرند.



مدیر بخش صادرات و واردات کمپانی وست ریور در مقایسه نمايشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران با نمایشگاه‌های بزرگ دنیا گفت: نمایشگاه‌هایی که در نقاط مختلف دنیا مانند هند، ترکیه، امارات و مکزیک برگزار می‌شود حرفه‌ای‌تر از نمایشگاه تهران است و این نمایشگاه از نظر فنی در سطح پایین‌تری قرار دارد و نیاز است که مسوولان با رسیدگی بیشتر  اوضاع را تغییر دهند.



ایوان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره مردم ایران گفت:‌ایران کشوری با قدمت چند هزار ساله است و مردم آن از بهترین‌ مردمان جهان هستند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه