PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نشست مشترک انجمن بانوان صنعت چاپ با مدیرکل دفتر امور چاپ

فاطمه بهادری و ویدا قره باغی  دوتن از اعضای هیات موسس انجمن بانوان در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با مدیرکل دفتر امور چاپ دیدار کردند و به بررسی راهکار فعالیت های بهینه این انجمن پرداختند.

فاطمه بهادری و ویدا قره باغی  دوتن از اعضای هیات موسس انجمن بانوان در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با مدیرکل دفتر امور چاپ دیدار کردند و به بررسی راهکار فعالیت های بهینه این انجمن پرداختند.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، این نشست با محوریت مشکلات دریافت مجوز رسمی برای انجمن بانوان برپاشد، موضوعی مجوزی که از سال 1391 در پیچ و خم مراحل اداره گم شده و هنوز این انجمن بصورت رسمی ثبت نشده است.

 

به گفته اعضای هیات موسس انجمن بانوان صنعت چاپ ، در این نشست برازش مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول ثبت این انجمن را به عنوان انجمن علمی و فرهنگی در وزارت ارشاد اسلامی به هیات موسس داده و بلافاصله پس از پایان نمایشگاه موضوع ثبت رسمی آن انجام خواهد شد.

 

این دو عضو هیات موسس به خبر نگار آژانس گفتند : برنامه های فراوانی برای بانوان صنعت چاپ از سوی هیات مدیره فعلی تدارک دیده شده و در این راستا رایزنی های فراوانی نیز صوت پذیرفته ، اما به دلیل عدم رسمیت تا کنون کمتر به آنها پرداخته شده و مطمئنا با دریافت این مجوز این فعالیت ها از سر خواهد گرفته شد.

 

قره باغی در ارتباط با دفتر انجمن بانوان صنعت چاپ گفت : در حال حاضر به دلیل عدم ثبت قانونی و استقلال کامل هنوز دفتر مشخصی برای فعالیت نداریم و بصورت دوره ای هر هفته در یکی از دفاتر اعضای هیات موسس جلسه برپا می شود.

 

فاطمه بهادری نایب رییس فعال انجمن بانوان با اشاره به تعداد اعضا گفت : در حال حاضر هیات موسس انجمن متشکل از 5 عضو است و بلافاصله پس از رسمیت برای هیات مدیره رای گیری انجام خواهد شد.

 

وی افزود : اکنون بیش از 130 نفر از بانوان صنعت چاپ کشور در این انجمن عضو هستند اما متاسفانه کمتر به این انجمن برای فعالیت توجه دارند و امیدواریم با رسیمت یافتن انجمن بانوان صنعت چاپ این اعضا بیشتر با انجمن همکاری و همیاری نمایند.

 

بهادی با اشاره به مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بتسه بندی تهران گفت : در این مراسم با خانوم لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشستیم و ایشان از تشکیل و حمایت از چنین انجمنی حمایت کردند. در همین راستا بعد از نمایشگاه دیداری بهمراه اعضای هیات موسس خواهیم داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه