PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آموزش حضور در نمایشگاه به شیوه چینی

در چند سال گذشته و در عرصه نمایشگاه های بین المللی صنعت چاپ همواره حضور چین برای هر بازدید کننده چشمگیرو قابل تحسین است.

در چند سال گذشته و در عرصه نمایشگاه های بین المللی صنعت چاپ همواره حضور چین برای هر بازدید کننده چشمگیرو قابل تحسین است.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، از بزرگترین نمایشگاه صنعت چاپ دنیا دروپا تا نمایشگاه صنعت چاپ افغانستان ، عراق و آذربایجان و... حضور منسجم و مقتدر چین نمایان و مشهود است. حضوری که  می توان به نوعی اهمیت صنعت چاپ را در آن منطقه تخمین زد.

 

در نمایشگاه گلف پرینت پک دبی کشور چین بیشترین فضای نمایشگاه را به خود اختصاص می دهد و غرقه ها اکثرا با آرایشی همگن و کمترین امکانات مانند چند رول کوچک کاغذ ، سلفون و یا فویل تا نصب ماشین آلات سبک و نیمه سنگین حضور دارند .

 

این روند در معتبرترین نمایشگاه های دنیا هم بصورت های تقریبا یکسان و توجه به بخش اقتصادی و هزینه نمایشگاه صورت می گیرد.

 

 در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران برای اولین بار چین جدی تر از همیشه ظاهر شده و هرچند کوچک اما آرایشی کاملا چینی به خود گرفته است.

 

از این حضور می توان به پیشرفت و تحول صنعت چاپ در ایران پی برد ، صنعتی که اکنون برای تولید کنندگان بزرگ مواد اولیه قابل توجه است و مانند همیشه چین پیشتاز می آید.

 

غرفه های چین مانند همیشه با تزیین رنگی خاص و نمونه کار های بسیار کم حجم و کوچک ، منسجم و پیوسته در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران ظهور و بروز کرده است.

 

از این حضور می توان پندهای فراوانی گرفت ، می توان به این نتیجه رسید که با برنامه ریزی مناسب ، دقیق و حساب شده در هرمنطقه از دنیا حضور پیدا کرد و صنعت استراتژیک چاپ را بسوی کشور خود کشاند.

 

متاسفانه در ایران بجای تقویت همه جانبه حضورهای بین المللی ، ابلهانی هستند که حضور در عرصه بین المللی را با آژانس هواپیمایی و مسافربری تشبیه  و مقایسه می کنند.

 

به هرحال بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته علاوه بر شرکت های داخلی ، بسیار مورد توجه بازرگانان و تجار این صنعت در جهان قرار گرفته و با توجه به سیاست های اتخاذ شده دولت یازدهم این روند صعودی ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه