PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کیفیت پایین چاپ عکس ها صدای شرکت کنندگان اکسپوی تهران درآورد

نقش بلا انکار صنعت چاپ همواره در پستی بلندی های جشنواره و همایش ها نمایان بوده اما متاسفانه به دلیل نداشتن متولی قدرتمند صنفی و دولتی همواره مورد اغماض و فراموشی قرار گرفته است. این بار شرکت کنندگان اکسپوی تهران به کیفیت پایین چاپ عکس ها اعتراض داشتند.

نقش بلا انکار صنعت چاپ همواره در پستی بلندی های جشنواره و همایش ها نمایان بوده ، اما متاسفانه به دلیل نداشتن متولی قدرتمند صنفی و دولتی همواره مورد اغماض و فراموشی قرار گرفته است. این بار شرکت کنندگان اکسپوی تهران به کیفیت پایین چاپ عکس ها اعتراض داشتند.

 

مدیر و دبیر اکسپو عکس تهران که 2 سال است در خانه هنرمندان برگزار می‌شود به برخی انتقادها درباره کیفیت چاپ آثار، چیدمان آنها و ... پاسخ داد.
 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، علی جمشیدی،‌ مدیرگالری شمس و دبیر اکسپو عکس تهران در مورد این اکسپو توضیح داد: امروز دوشنبه نهم دیماه روز آخر اکسپو عکس تهران برگزار می‌شود و ما در خانه هنرمندان برای دومین سال پیایی این اکسپو را به پایان می‌رسانیم.

 

وی افزود:‌ ما طی این 2 سال و برگزاری دو اکسپو عکس، به مطالعه در مورد مشکلات جشنواره پرداختیم تا بتوانیم با رفع آنها به برگزاری اکسپویی قوی و درخور هنرمندان ایرانی کمک کنیم و گام‌های بعدی این اکسپو را قوی‌تر برداریم.

 

مدیر نگارخانه شمس با گلایه از پایین بودن کیفیت چاپ عکس‌هایی که عکاسان برای دبیرخانه اکسپو می‌فرستند، بیان کرد: یکی از اشکال‌های بزرگ اکسپو، پایین بودن کیفیت عکس‌ها بود که عکاسان اقدام به چاپ عکس‌ها با کیفیت بالا نکرده‌اند. به همین دلیل بر آن شدیم که عکس‌ها را از عکاسان گرفته و خودمان آنها را چاپ کنیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه