PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افتتاح سیزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات و چاپ

ساعاتی پیش سزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات و چاپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افتتاح شد.

ساعاتی پیش سزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات و چاپ در استان فارس افتتاح شد.


در نشست خبری این نمایشگاه در روز گذشته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات، چاپ، دسته‌بندی و نمایشگاه تخصصی روابط عمومی از فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، احمد همتی در نشست خبری نمایشگاه مطبوعات و رسانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاریخچه تبلیغات در ایران سنگواره‌هایی است که بر تخت‌جمشید و آثار باستانی ما حک شده که بزرگ‌ترین شخصیت برجسته ملی، تاریخی و فرهنگی ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: هر روز ابزار جدیدی به دنیای تبلیغات اضافه می‌شود و اگر کسی با فضای جهانی خود را همراه نکند به‌یقین در فضای تبلیغاتی و اقتصادی نیز عقب می‌ماند.

همتی با اشاره به اینکه امروز در تبلیغات نوین مسئله چاپ نخستین حرف را می‌زند گفت: نباید از این صنعت عقب بمانیم و باید به ارزش آن پی‌ببریم چراکه این فناوری‌ها سیستم‌های دسترسی افراد را فراگیر می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: این کار مشترک از طرف کانون‌های تبلیغاتی و انجمن روابط‌عمومی‌های این استان و میزبانی کانون تبلیغات آبرنگ و مشارکت حدود 100 شرکت و اداره روابط‌ عمومی از شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، یزد و بابل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از 24 تا 27 دی ‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: در کنار این نمایشگاه کارگاه آموزش چاپ برای بالا بردن حداقل اطلاعات مورد نیاز مدیران کانون‌ها و روابط‌عمومی‌ها با همکاری مجتمع چاپ میثاق برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: سمینارهای آموزش خلاقیت در رسانه از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است که حضور شرکت‌های مطرح این استان در حوزه تبلیغات و چاپ از دیگر نقاط قوت این برنامه ارزشمند در نمایشگاه به حساب می‌آید.

نماینده انجمن روابط عمومی ایران در استان فارس نیز در این نشست خبری گفت: با توجه به این‌که روابط‌عمومی‌ها در سطح ارگان‌های خود نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کردند اما عملکرد آن‌ها کم‌تر رصد می‌شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم در کنار سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات، نخستین نمایشگاه روابط‌عمومی را برگزار کنیم که در کشور بی‌نظیر است.

مسعود عطایی در ادامه ابراز داشت: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که کارشناسان روابط‌عمومی استان‌ها یکدیگر را چهره به چهره ملاقات کنند و تعاملات سازنده درون‌بخشی بین یکدیگر داشته باشند.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه