PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آتش سوزی گسترده در کارگاه چاپ

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک کارگاه چاپ و تبلیغات در خیابان کارگر خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک کارگاه چاپ و تبلیغات در خیابان کارگر خبر داد.

 

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، جلال ملکی درباره این حادثه گفت: در ساعت 5:07 دقیقه 21اسفند ستاد فرماندهی آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان 11 طبقه تجاری در خیابان کارگر جنوبی نرسیده به لبافی مطلع شدند و بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه دو بالابر و یک دستگاه تنفسی عازم محل حادثه شد.

 

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک کارگاه چاپ و تبلیغات 30 متری در طبقه منهای یک ساختمان 11 طبقه که مملو از مواد قابل اشتعال بود.

 

ملکی افزود: تعدادی از کارگران به صورت شبانه روزی در این محل مشغول کار بودند که در طی یک بی احتیاطی مغازه دچار آتش سوزی شده بود و به مغازه‌های اطراف نیز سرایت کرده بود و مغازه‌ها کاملا شعله ور بودند و دود فراوانی طبقات را فراگرفته بود.

 

وی اذعان داشت: 11 کارگر نیز در کارگاه محبوس شده بودند که آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند یک گروه به عملیات اطفای حریق مشغول شدند و گروه دوم به کمک محبوس شدگان رفتند که خوشبختانه هر 11 نفر به سلامت به بیرون منتقل شدند و آتش نشانان پس از تخلیه کامل و ایمن سازی محل عملیات را  در ساعت 7 به پایان بردند.

 

این مقام مسئول علت این حریق را استفاده طولانی مدت از دستگاه‌های برش پلاستیک و چاپ که باعث جرقه و اتصالی در دستگاه شده بود اعلام کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه