PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

انتشار ویژه نامه و فیلم بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین الات وابسته در آخرین روزهای سال 1392 خبر انتشار ویژه نامه و فیلم مستند این دوره از نمایشگاه را منتشر نمود.

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین الات وابسته در آخرین روزهای سال 1392 خبر انتشار ویژه نامه و فیلم مستند این دوره از نمایشگاه را منتشر نمود.
 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی  تهران از سوی غرفه گذاران و بازدید کنندگان کامل و متفاوت تر از دوره های گذشته توصیف شد .
 
متاسفانه برخی بی دانش و فرصت طلب نیز در اظهار نظری کاملا بی خردانه این نمایشگاه را با 5 دوره قبل مقایسه کردند و گفتند : از لحاظ مساحت و تعداد شرکت کننده این دوره مانند 5 دوره گذشته برگزار شد !!!  و بعضی معلوم الحالان نیز آن را به جمعه بازار تشبیه نمودند !!! این در حالی است که بانیم نگاهی به  اقتصاد و یک مقایسه ساده نرخ ارز در 5 دوره گذشته با این دوره، به رشد قابل توجه این دوره از نمایشگاه می توان پی برد که این مقایسه و مثال تنها بخش کوچکی از روند اقتصادی ورشد این دوره از نمایشگاه را نسبت به دوره های پیشین نشان می دهد ؛ متاسفانه برخی افات انسانی همواره صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده و می کند.
 
از نقاط قوت این دوره از نمایشگاه می توان به حضور مسئولان و بخصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پوشش کامل رسانه ای ، تقدیر از حجاب ، تقدیر و  تبریک عید کریسمس ، رشد قابل توجه بازدید کنندگان و غرفه گذاران ، حضور پر رنگ تر ماشین آلات چاپ نسبت به دوره های پیش ، همدلی و یکپارچگی اتحادیه ها و انجمن های در برگزاری  و... اشاره نموید و نکته بسیار قابل توجه و مثبت این دوره  همزمانی نمایشگاه با تعطیلات پایان هفته بود که خود در رونق این دوره نقس بسزایی داشت.
 
اکنون نیز با انتشار ویژنامه و فیلم مستند بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران می توان نقطه عطفی در تاریخ برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی بر شمرد هرچند که جایگاه این نمایشگاه هنوز با سطح استاندارد و بین المللی بودن فاصله دارد، اما با تلاش های قابل تقدیر در این دوره روند روبه رشدی در پیش گرفته شده که خود باعث امیدواری در صنعت نمایشگاهی است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه