PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اختصاص 4درصد عوارض واردات محصولات چاپی برای توسعه صنعت چاپ

مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تزریق 4 درصد عوارض واردات محصولات چاپی به صنعت چاپ و نشر کشور خبر داد.

مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تزریق 4 درصد عوارض واردات محصولات چاپی به صنعت چاپ و نشر کشور خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برازش اظهار کرد: ایران باید در چشم‌انداز 20 ساله کشور، رتبه نخست منطقه باشد این در حالی است که صنعت چاپ کشور اکنون رتبه ششم را دارد.

وی خیل عظیم واردات محصولات چاپی کشور را از جمله دلایل این رتبه در صنعت چاپ دانست و گفت: در این راستا و با هدف پیشرفت روزافزون در صنعت چاپ، با پیگیری‌هایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور چاپ وزارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام دادند، قرار شد 4 درصد عوارض واردات محصولات چاپی در اختیار دفتر امور چاپ وزارت ارشاد قرار بگیرد.

برازش ادامه داد: دفتر امور چاپ وزارت ارشاد نیز این بودجه را براساس نیاز بخش‌های مختلف صنعت چاپ، با هدف توسعه این صنعت به بخش‌های مربوطه تزریق خواهد کرد.

وی افزود: با تحقق یافتن این فرایند، زمینه ارایه تسهیلات برای کمک به سرمایه‌گذاران صنعت چاپ و بسته بندی فراهم می‌شود.

مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این راستا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌تازگی نامه‌ای به گمرکات کشور ارسال کرده‌اند و در آن از مسوولان گمرکات خواسته‌اند عوارض واردات محصولات چاپی را به حساب مربوطه واریز کنند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه