PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دانشکده چاپ در 4 رشته دانشجو مقطع کارشناسی می پذیرد

مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران در 4 رشته چاپ و نشر در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران در 4 رشته چاپ و نشر در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،وحید ارونقی مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: این مرکز در مقطع کارشناسی حرفه‌ای رشته‌های «چاپ ـ طراحی و آماده‌سازی»، «مدیریت امور چاپ»، «مدیریت امور چاپ و نشر» و «گرافیک ـ چاپ و بسته‌بندی» به جذب دانشجو اقدام کرده است.

وی ادامه داد: دفترچه کارشناسی حرفه‌ای رشته‌های نامبرده منتشر شده است. علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این رشته‌ها تا بیست و ششم مردادماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران افزود: این مرکز در رشته‌های نامبرده 50 دانشجو جذب خواهد کرد؛ برای جذب دانشجو، کنکور برگزار نخواهد شد بلکه شرط معدل مطرح است. علاقه‌مندان جزییات این شرط را می‌توانند در دفترچه کارشناسی حرفه‌ای مطالعه کنند.

وی یادآور شد: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران این آمادگی را دارد که ضمن راهنمایی داوطلبان، از آنها ثبت‌نام به عمل آورد. در این صورت علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌های 66733194 و 66729030 تماس بگیرند.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه