PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه اندازی اتحادیه چاپخانه داران خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اتحادیه چاپخانه‌داران این استان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اتحادیه چاپخانه‌داران این استان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، همایون قنواتی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به 11 شهریور ماه، روز ملی صنعت چاپ گفت: با توجه به اهمیت صنعت چاپ برای مسوولان استان و نقش تاثیرگذار و استراتژیک این صنعت در اقتصاد و فرهنگ، اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان به زودی راه اندازی خواهد شد.

همایون قنواتی صنعت چاپ را یکی از صنایع مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و فرهنگ دانست و اظهار کرد: امروز تمام صنایع به صنعت چاپ نیاز دارند و باید به آن توجه ویژه داشت. در همین راستا به زودی اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به نقش مهم و استراتژیک صنعت چاپ برای مسوولان استان به زودی دوره‌های آموزش اپراتوری صنعت چاپ استان را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای صنعت چاپ گفت: از جمله برنامه‌های ما ارایه تسهیلات به چاپخانه داران است زیرا اعتقاد داریم که صنعت چاپ برای پیشرفت نیاز به نوسازی دارد.

قنواتی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: امیدوارم که با تشکیل اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان بتوانیم کمک شایانی را به اهالی صنعت چاپ بکنیم.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه