PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برگزاری جشنواره صنعت چاپ در خراسان رضوی

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به منظور ارج نهادن به اهالی بزرگ صنعت چاپ استان، جشنواره صنعت را به شکل باشکوهی در شهریور ماه برگزار خواهیم کرد.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به منظور ارج نهادن به اهالی بزرگ صنعت چاپ استان، جشنواره صنعت را به شکل باشکوهی در شهریور ماه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سیدسعید سرابی با اشاره به برنامه‌های استان خراسان رضوی برای جشنواره صنعت چاپ اظهار کرد: در شهریور ماه امسال مراسم روز ملی صنعت چاپ را با هدف تجلیل از پیشكسوتان و دست‌اندركاران چاپ استان برگزار می‌کنیم و به زودی زمان دقیق برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

وی افزود: سعی خواهیم کرد که در این جشنواره بخش‌های متنوعی مانند جشن، تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و اهالی صنعت چاپ و مسابقات آثار چاپی را داشته باشیم.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت صنعت چاپ از سوی مسئولان استان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه صنعت چاپ در استان جا افتاده و همه پذیرفته‌اند كه چاپ یك صنعت فرهنگی فرابخشی است و همه صنایع برای بقای خود به چاپ نیاز دارند. از نكات قابل توجه در صنعت چاپ، صنعت بسته‌بندی است كه همه حوزه‌های اقتصادی وابسته به این حوزه صنعت چاپ است. قطعا به این مسائل در جشنواره ملی امسال بهتر از گذشته پرداخته خواهد شد.

سرابی با اشاره به احتمال واگذاری انتشار کتاب‌های درسی استان خراسان به چاپخانه‌های این استان گفت: كارهای خوب دیگری را می‌توان برای توسعه صنعت چاپ در استان انجام داد، به دنبال این هستیم كه چاپ كتاب‌های درسی استان خراسان رضوی در صورت امكان به چاپخانه‌های استان واگذار شود كه هم باعث اشتغال‌زایی بیشتر در استان می‌شود و هم افزایش گردش در سرمایه در پی خواهد داشت.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه