PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پایان شهریور فراخوان مسابقات آثار چاپی جشنواره چاپ اعلام می‌شود

رئیس بخش مسابقات تخصصی آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ از انتشار فراخوان این مسابقات تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.

رئیس بخش مسابقات تخصصی آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ از انتشار فراخوان این مسابقات تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،، محمد حسین رحیمی یگانه رئیس بخش مسابقات تخصصی آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ  با اشاره به زمان اعلام فراخوان مسابقات آثار چاپی، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فراخوان شرکت در مسابقات آثار چاپی تا پایان شهریور سال جاری اعلام می‌شود، همچنین در چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ، فراخوان به شکل جدید و جامع‌تری توزیع خواهد شد تا اطلاعات کامل‌تری از شرکت‌کنندگان و آثارشان در دست داشته باشیم.

وی با اشاره به تغییرات این دوره مسابقات آثار چاپی نسبت به دوره‌های گذشته، ادامه داد: تمام نکات امنیتی در مسابقات رعایت شده است و اسامی داوران تا پایان مسابقات اعلام نخواهد شد.

به گفته رحیمی یگانه، تمام آثار کدگذاری خواهند شد تا با توجه به اسم و رسم چاپخانه یا چاپخانه‌دار کاری انتخاب نشود و تمام انتخاب‌ها بر اساس کیفیت بالای محصول باشد.

رئیس بخش مسابقات تخصصی آثار چاپی، افزود: یکی دیگر از نکاتی که بارها محل انتقاد بوده است، تعداد بالای برگزیدگان است. در این دوره از جشنواره اصلاحاتی در این بخش اعمال خواهد شد تا ارزش مقام برگزیدگان را افزایش دهیم. در نظرسنجی‌های صورت گرفته افراد زیادی معتقد بودند که تعداد بالای برگزیدگان از ارزش مقام برگزیدگان کاسته است. امیدوارم که با بررسی‌های دقیق و اهداف مشخص، برنامه‌ای تنظیم شود که تا سال‌های سال قابل استفاده باشد.

رحیمی یگانه درباره زمان اعلام اسامی برگزیدگان، بیان کرد: زمان دقیق اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه هنوز قطعی نشده است اما تمام تلاشمان این است که اسامی برگزیدگان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اعلام شوند.

گفتنی است، جشن خانواده بزرگ صنعت چاپ روز شنبه 22 شهریور سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه