PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

وخامت حال صنعت چاپ در شهرستانها

صنعت چاپ با سیاستهای کلان در پیش گرفته شده، عملاً دچار رکود، ورشکستگی و کوچ سرمایه قرار گرفته است.

صنعت چاپ با سیاستهای کلان در پیش گرفته شده، عملاً دچار رکود، ورشکستگی و کوچ سرمایه قرار گرفته است.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، محمدلدنی مدیرعامل شرکت چاپخانه تصویر در مورد فعالیتهای چاپی در استان خوزستان گفت: یکی از دلایل رکود چاپ در شهرستان وجود سیستم ها و چاپگرهای دیجیتالی است که باعث شده اطلاعات حتی به صورت آنلاین و به راحتی با اتصال به دستگاه های چاپگر نیاز یک اداره و حتی دانشگاه را برآورده کند.


وی همچنین گران بودن لوازم مصرفی و قیمت ملزومات مورد استفاده در چاپخانه ها را از عوامل کم شدن سرعت رشد و سوددهی صنعت چاپ ذکر کرد. او اشاره کرد در گذشته وزارت ارشاد با اعطای وامها و تسهیلات به چاپخانه ها از آنها حمایت می کرد که این خود از عوامل روبه رشد شدن صنعت چاپ ایران بود.

 

ولی در این سالها با سیاستهایی که وزارت ارشاد در پیش گرفته است، هیچ حمایتی از بخش صنعت چاپ و فعالان این عرصه صورت نمی گیرد. که این خود از عوامل گریز سرمایه از بدنه صنعت چاپ به بخش های صنعتی دیگر است.


مدیر عامل شرکت چاپ تصویر در پایان با توضیح فعالیتها و خدمات این چاپخانه، خاطرنشان کرد: ما در این مجموعه با دارا بودن دستگاه های افست، ملخی، طلاکوب و ریسو در سطح استان خوزستان به ارائه خدمات به مشتریان گرامی می پردازیم.
منتشر شده در تاریخ

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه