PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

همایش صنعت چاپ در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همایش بزرگ صنعت چاپ مازندران 30 شهریور امسال برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همایش بزرگ صنعت چاپ مازندران 30 شهریور امسال برگزار می‌شود.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری بیان داشت: همایش بزرگ صنعت چاپ مازندران 30 شهریور امسال برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این همایش از ساعت 17 روز یک‌شنبه 30 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه هدف از برگزاری این همایش نمایش و ارایه دستاوردها، پیشرفت‌ها و مشکلات این عرصه بزرگ بوده تا مشکلات موجود بررسی شود، اذعان داشت: از دیرباز آمده است که بشر مدیون علم و علم مدیون سه اختراع خط، کاغذ و چاپ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران متذکر شد: صنعت چاپ مازندران در سالیان اخیر رشد کیفی و کمی ارزنده‌ای داشته و می‌تواند با پیشرفت و توسعه چشم‌گیر خود کمک حال سایر بخش‌های تولیدی باشد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همزمان با چهاردهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ کشور این اداره کل با همکاری اتحادیه چاپخانه‌داران استان و اتحادیه مصنوعات هنری ساری اقدام به برگزاری همایش بزرگ صنعت چاپ استان کرده است.

وی افزود: در این همایش برازش مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در جمع مسئولان امور چاپی استان حاضر شده و به سخنرانی می‌پردازد.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه