PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ثبت نام بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی

رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران مجری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران از ثبت نام بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: از امروز دور دوم ثبت نام‌ها را آغاز خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران مجری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران از ثبت نام بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: از امروز دور دوم ثبت نام‌ها را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، جلیل غفاری رهبر رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران مجری نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، چاپ و بسته‌بندی تهران از ثبت نام بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی چاپ و بسته‌بندی در بیست و یکمین نمایشگاه چاپ و بسته‌‌بندی خبر داد و گفت:‌ از این میان 100 شرکت خارجی و 400 شرکت ایرانی هستند.


وی ادامه داد:‌ ثبت نام متقاضیان حضور در نمایشگاه با توجه به اتمام فضا پایان یافته بود،‌ اما به دلیل استقبال بیش از حد و رزرو ثبت نام بیش از 150 شرکت داخلی متقاضی تصمیم بر این شد که دو سالن دیگر نیز به سالن‌های نمایشگاه افزوده شود تا ما بتوانیم پذیرای این دسته از شرکت‌ها که موفق به ثبت نام نشده‌اند‌، نیز باشیم. در این راستا از امروز ثبت نام دوباره را آغاز خواهیم کرد.


غفاری رهبر تصریح کرد:‌ فضای کنونی نمایشگاه در 11 سالن طراحی شده است که با افزوده شدن 2 سالن دیگر مجموع سالن‌ها به 13 سالن خواهد رسید،‌ قیمت اجاره غرفه نیز در بخش ریالی از متری87 هزار و 500 تومان شروع می‌شود و در بخش ارزی نیز بهای اجاره غرفه‌ها متری 210 یورو است.


رئیس هیئت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران با اشاره به شرکت‌های خارجی حاضر در این نمایشگاه از چین‌، ترکیه‌، هند، ایتالیا، آلمان، فرانسه و... نام برد و افزود:‌ در ایام نمایشگاه هر روزه تور بازدید چاپخانه‌داران سطح شهر را از نمایشگاه خواهیم داشت،‌ هم‌چنین همه روزه از ساعت 14 تا 16 کارگاه‌آموزشی در حوزه چاپ‌،‌ صحافی،‌ لیتوگرافی و... را خواهیم داشت.


غفاری رهبر در پاسخ به این پرسش که سال گذشته نمایشگاه ماشین‌آلات، چاپ و بسته‌بندی با انتقاداتی روبرو شد‌، آیا در این دوره تلاشی در جهت رفع آن انتقادات که عمدتاً‌ به عدم حضور دستگاه‌های چاپ و بسته‌بندی مرتبط بود،‌ انجام شده است‌، گفت:‌ ماشین آلات چاپ بسیار گران‌قیمت هستند،‌ بنابراین چندان مقرون به صرفه نیست که این دستگاه‌ها در نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند،‌ علاوه بر آن نصب آن‌ها گاهی 10 روز به طول می‌انجامد و دوباره جمع کردن آن‌ها نیز 10 روز زمان می‌برد،‌ برای 4 روز نمایشگاه هیچ شرکتی حاضر نیست‌، چنین زحمتی را تحمل کرده و ماشین‌آلات خود را به نمایش بگذارد.


وی افزود: ضمن اینکه دستگاه‌های بسته‌بندی و صحافی در کنار دستگاه‌های چاپ سبک در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند. علاوه بر این،‌ چون وضعیت کسب و کار در ایران اکنون ضعیف شده است، چاپخانه‌هایی که دستگاه‌های پیشرفته و به روزی هم دارند،‌ معمولاً‌ برای تولید با مشکلاتی مواجه هستند‌، به همین دلیل نمایندگی‌ها استقبالی از نمایش دستگاه‌های چهاررنگ و انواع و اقسام چاپ نمی‌کنند.


غفاری رهبر در پایان از حضور گسترده و قابل توجه چاپخانه‌هایی که در چاپ روی فیلم تخصص دارند،‌ در این دوره نمایشگاه خبر داد و گفت:‌ اکنون این نوع چاپ در داخل کشور توانایی ظهور و بروز پیدا کرده است و حضور گسترده این شرکت‌ها نشان می‌دهد که دیگر در این زمینه نباید به خارج از کشور وابسته باشیم.


بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ 6 تا 9 دی 1393 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه