PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چاپخانه‌های تولید کتاب‌های درسی 24 ساعته در حال چاپ کتب هستند

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اهمیت کار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: چاپخانه‌های تولید کتاب‌های درسی 24 ساعته در حال چاپ کتب هستند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اهمیت کار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: چاپخانه‌های تولید کتاب‌های درسی 24 ساعته در حال چاپ کتب هستند.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی امروز در مراسم توجیهی «تولید فیلم معرفی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی» که در محل این سازمان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: می‌خواهیم بخش‌های مختلف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و هویت آن را نشان دهیم تا برای بیننده که عمدتًا غیر آموزش و پرورشی است، این فیلم انتقال پیام داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: این فیلم حداقل باید عمر 10 ساله داشته باشد و 10 سال آینده را نیز پیش‌بینی کند.

 

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی یادآور شد: این سازمان علمی، پژوهشی و فرهنگی است و آنچه تولید می‌کنیم محتوای آموزشی بوده و اجزای آن کتاب‌های درسی است و اعتباربخشی، تولید، اشاعه و ارزشیابی حلقه‌های آن است و قبل از کتاب، کتاب معلم و بعد از کتاب دانش‌آموز، مجله و محتواهای غیر رسانه‌ای و چند رسانه‌ای داریم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان افزود: ساختار تشکیلاتی ما شامل رییس، هیات امنا، شورای معاونان، دفاتر فنی و حرفه‌ای، نظری، معاونت پشتیبانی است و انتشارات مدرسه و بنیاد ICDL بخش‌های جانبی است.

 

وی تصریح کرد: بخش ارتباطات و بین‌الملل، تکنولوژی آموزشی و سایت رشد نیز داریم که اینها ساختار تشکیلاتی ما را نشان می‌دهد.

 

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خاطر نشان کرد: ماموریت ما انجام پژوهش‌های بنیادی است و پژوهش‌ها از جنس نظرسنجی بوده و در کنار آن استانداردسازی نیز داریم یعنی در همه بخش‌های دولتی و غیر دولتی مواد آموزشی را استانداردسازی می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان ادامه داد:‌ الان باید در هر سال در 2 پایه کتاب‌های درسی را عوض کنیم و کنترل کیفیت نیز باید داشته باشیم و آماده‌سازی، تصویرگری نیز صورت گیرد و در بخش چاپ در کشور دو چاپخانه داریم که 24 ساعته کتاب تولید می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در نگهداری و توزیع کتاب‌ها باید امنیت نیز داشته باشیم، خاطر نشان کرد: ملت‌سازی، نظام‌سازی و دولت‌سازی سه کارکرد آموزش و پرورش است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه