PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مسابقات جشنواره صنعت چاپ در اتاق شیشه‌ای برگزار شد

حسین یاراحمدی  گفت: این دوره از مسابقات آثار چاپی به صورت کاملا شفاف برگزار شد و تمام اتفاقات در یک اتاق شیشه‌ای رخ داد.

حسین یاراحمدی  گفت: این دوره از مسابقات آثار چاپی به صورت کاملا شفاف برگزار شد و تمام اتفاقات در یک اتاق شیشه‌ای رخ داد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این فارغ التحصیل صنعت چاپ در ارتباط با مسابقات آثار چاپی اظهار کرد: تغییرات موثر می‌تواند باعث بهتر شدن مسابقات شود اما تغییرات باید به نحوی باشد تا مسوول بعدی نتواند آن را تغییر دهد. اگر چنین شرایطی ایجاد شود شاهد رشد مسابقات خواهیم بود و مسابقات به یک فرد متکی نخواهد بود و هر فردی که مسوولیت را قبول کند، می‌تواند به بهترین نحو ممکن راه مسابقات را ادامه دهد.


یاراحمدی با اشاره به شفاف برگزار شدن مسابقات امسال گفت: یکی از نکات مثبت مسابقات امسال شفاف بودن آن است زیرا مسابقات در اتاق شیشه‌ای برگزار شد و هر فردی نه تنها اثر خود و داوری آن را می‌تواند ببیند بلکه این قابلیت به وی داده شده تا آثار دیگر شرکت کنندگان را نیز ارزیابی کند و از نظر داوران درباره اثر خود و سایر آثار مطلع شود.


وی ادامه داد: از طرفی پورتال مسابقات تمام اتفاقات را مستندسازی می‌کند و تمام اطاعات را در خود ذخیره می‌کند و این اجازه را به گروه بعدی برگزارکننده می‌دهد تا تمامی اطلاعات را در اختیار داشته باشند تا یک اثر برای چندمین بار در مسابقات حضور پیدا نکند و چند بار جایزه نگیرد.


یاراحمدی در پایان اظهار کرد: باید برای سال ‌آینده شاخص‌های داوری را به سمت استانداردسازی ببریم اما نیاز است برای عملی شدن این موضوع ابتدا استاندارد و استانداردسازی را برای اهالی صنف تعریف کنیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه