PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مرور اخبار صنعت چاپ و بسته بندی اسفند1392

سخنی از بزرگان نقل است که هر جامعه که تاریخ خود را نداند محکوم به تکرار آن خواهد بود. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران طی روزهای نوروز سال 1394 اخبار هرماه سال گذشته را مروری خواهد کرد تا شاید در سال جدید مدیران و مسئولین آز آن برای رشد و توسعه این صنعت بهره برداری نمایند.

 


سخنی از بزرگان نقل است که هر جامعه که تاریخ خود را نداند محکوم به تکرار آن خواهد بود. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران طی روزهای نوروز سال 1394 اخبار هرماه سال گذشته را مروری خواهد کرد تا شاید در سال جدید مدیران و مسئولین آز آن برای رشد و توسعه این صنعت بهره برداری نمایند.

 

 

خبرگزاری مهر : سود 8 میلیارد تومانی تعاونی چاپخانه‌داران در سال 92؟؟؟؟؟؟؟ / آیا سود و زیان تعاونی به اعضا بصورت دقیق اعلام می گردد؟ ابهاممممممممممممممممممممم      

    

در حالیکه هیچکدام از اعضا نتوانستند در مجمع عمومی تیرماه  سال 1392 سوالات و ابهامات فراوان خودرا مطرح نمایند ، مدیران تعاونی چاپخانه داران تهران با محاسبه اجاره بها سه طبقه ساختمان کمی بیش از 50میلیون تومان سود نشان دادند و در کمتر از هشت ماه بعد به نقل از خبرگزاری مهر 8میلیارد تومان سود بردند!!! 8میلیارد تومانی که سهم هر سهامدار و عضو651/604/18 تومان می شود!!!

 

 

نگاهی به روند احداث اولین شهرک چاپ ایران و چاپخانه ها در شهر اولین ها

                     

شهر تبریز در طول تاریخ معاصر ایران به شهر اولین‌ها معروف شده است. یکی از اولین‌های این شهر را می‌توان احداث نخستین شهرک چاپ و نشر ایران دانست. پروژه احداث این شهرک سال گذشته کلید خورد اما در همان ابتدای کار متوقف شد. بخشی از این پرونده به چالش‌های پیش‌روی شهرک چاپ تبریز می‌پردازد.

فروریخت در بلخ سقف دانشکده ای / به شوشتر زدند مرکز دیگری            

روزشنبه خبرنگار آژانس برای تهیه گزارشی به یک نشست دعوت شده بود ، می گفت چند نفر از پیشکسوتان صنعت چاپ  از آقا سمعود شصتچی میانجیگر سراغ می گرفتند و جویای احوالش شدند از این رو از سردبیر خواستیم که تماسی با وی بگیرید و احوالش را جویاشود.

 

برای روزهای پایانی سال کاغذ موجود است            

   

منصور حاجی‌آخوندیان، رییس اتحادیه كاغذ و مقوای تهران گفت: كاغذ به مقدار كافی در بازار موجود است و هیچ نگرانی برای تقاضای روزهای پایانی سال وجود ندارد.

مرگ چاپخانه‌ها فرارسیده است.                  

مسوول چاپخانه راه دانش در استان گیلان درباره وضعیت فعلی چاپخانه‌های این استان گفت: اکنون فعالیت‌های ادارات به سوی الکترونیکی شدن می‌روند،‌ این روند سبب فرارسیدن مرگ چاپخانه‌ها شده است.

 

گلاسه و مقوای پشت طوسی بالا رفت، كاغذ تحریر پایین آمد    

                

بازار كاغذ در هفت روز گذشته روزهای پر تحركی را سپری كرد و با كاهش و افزایش‌های متنوعی همراه بود.

 

کمیسیون رسیدگی به تخلفات چاپخانه ها در زنجان برگزار شد      

            

اولین جلسه کمیسیون تخلفات چاپخانه ها و واحدهای وابسته به آن با هدف بررسی مشکلات حوزه چاپ و وضعیت موجود در این حوزه با ارايه راهکارهای مناسب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

 

برج میلاد میزبان بزرگترین ورک شاپ گرافیک کشور        

       

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 از برگزاری بزرگترین ورک شاپ گرافیک کشور با حضور 200 هنرمند در برج میلاد تهران خبر داد.

از توانایی طراحان پوستر در ایران به خوبی استفاده نمی‌شود                    

در نشست پوسترهای اجتماعی که با حضور طراحان گرافیک ایرانی و خارجی برگزار شد به قابلیت‌های استفاده از پوستر در راستای اهداف مختلف و عدم استفاده از توانایی طراحان پوستر در کشورمان اشاره شد.

 

نصب آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه بسته بندی آب در ایران    

        

مدیرعامل فرانسوی یک شرکت تولیدکننده آب معدنی از نصب آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه بسته بندی آب از سوی فرانسه در ایران خبرداد و گفت: چنانچه تحریم های غرب بر علیه ایران اعمال نمی شد، هم اکنون در زمینه تولید جلوتر بودیم.

 

خوشه صنعتی خرما راهی برای صنعتی شدن روند تولید و بسته بندی

                   

مدیرعامل توسعه خوشه صنعتی خرمای استان بوشهرگفت: خوشه صنعتی خرما دربرگیرنده بیش از ۴۳ واحد صنعتی و یک‌هزار و ۷۸۰ واحد سنتی بوده و روز به روز فعالیت آن بیشتر می‌شود.

 

اکثر فعالیت کانون‌های تبلیغاتی قم با چاپ مرتبط است      

          

 یک فعال صنفی صنعت چاپ استان قم با بیان اینکه 80 درصد فعالیت کانون‌های تبلیغاتی قم با چاپ مرتبط است، گفت: فعالیت کانون‌های تبلیغاتی از چاپخانه سخت‌تر است.

 

کارت پستال رایگان چاپ کنید

                   

مدیرکل پست استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای اولین بار و در آستانه سال جدید، این شرکت کارت پستال رایگان چاپ می کند.

 

پاسخ رییس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان در ارتباط با موضوع کم کاری

               

 هرچند که استان اصفهان از لحاظ تعداد واحد های چاپی به تعدد تهران نیست اما سبک فرهنگ و ارتباط اتحادیه با اعضا بسیار بالا است ، چندی پیش یکی از دست اندر کاران بخش لیتوگراف که تحت پوشش اتحادیه چاپ اصفهان است این اتحادیه را کم کار خواهد و  برخلاف بسیاری رییس محترم این اتحادیه پاسخ این موضوع را کامل و جامع داد.

 

موزه کتابت و چاپ ایران در ساختمان قدیمی کتابخانه ملی گشایش می‌یابد    

            

موزه کتابت و چاپ ایران یکشنبه 25 اسفند ماه سال جاری در ساختمان 30 تیر کتابخانه ملی افتتاح می‌شود.

 

عامل کم اعتباری خرمای بوشهر: با کیفیت ترین خرما در بسته بندی نامطلوب    

      

 استاندار بوشهر گفت: خرمای بوشهر با کیفیت ترین خرما است ولی بسته بندی نامطلوب، خرمای بوشهر را کم اعتبار کرده است.

 

چاپخانه‌های ارومیه زیرنظر اتحادیه دو استان دیگر اداره می‌شوند!؟           

 

مدیرشرکت اروم نشر با بیان اینکه شهر ارومیه از داشتن اتحادیه‌ای مستقل بی‌بهره است، گفت: اکنون چاپخانه‌های این شهر زیر نظر اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و تبریز اداره می‌شوند.

 

آهسته و پیوسته مهرت به دل نشسته عزیزم /طلسم نا امیدی تو قلب ما نشسته عزیزم

           

نمی دانم چرا این روزها همه عجول و پر سرعت شده اند! چه کسی گفته است که همه کارها در صنعت چاپ باید سریع حل و فصل شود. بنده برای پی بردن و فهم صحت و سقم ماجرا در این زمینه تحقیقاتی انجام دادم که واقعا به اینهمه عجله و سرعت نیازهست یا نه! به این صورت که ابتدا سعی کردم در مالزی شورایی برای سیاست گذاری ، سیاست اندازی  و اگر نشد و پول مازاد بسیار بود ، با دوستان یه گروهی ، تیمی دسته ای چیزی تاسیس کنم.

 

تهیه مواد اولیه مشکل اصلی لیتوگرافی‌های آذربایجان          

     

مدیر لیتوگرافی قائم در استان آذربایجان غربی مشکل اصلی لیتوگرافان این استان و ایران را تهیه مواد اولیه توصیف کرد و گفت: زینک کالایی وارداتی به شمار می‌آید و لیتوگرافان برای بقای خود به این کالا نیاز حیاتی دارند اما نمی‌توانند به طور انفرادی آن را وارد ایران کنند.

 

قیمت پایه برای کاغذ چه زمانی تعیین خواهد شد؟           

 

مدیر کاغذفروشی نگارستان سپاهان در استان اصفهان از مسوولان خواست تا برای کاغذ قیمتی پایه تعیین کنند تا خریداران، بهای کاغذ مورد نظر خود را محاسبه و اقدام به خرید آن کنند.

 

آخرين روزهای سال هم بازار كاغذ را از خواب زمستانی بيدار نكرد    

       

بازار كاغذ و مقوای تهران در آخرین روزهای سال 92 روند آرامی را سپری می‌كند و خرید و فروش با احتیاط انجام می‌شود. براساس اعلام بازار كاغذ و مقوای تهران، كاغذ تحریر این هفته نیز مانند دو هفته گذشته با قیمت 75 هزار تومان به فروش رسید.

 

سپردن سفارش‌های چاپ به تهران مشکل اصلی ماست

              

مدیر چاپخانه سینا در شهر رودسر استان گیلان مشکل اصلی چاپخانه‌داران این منطقه را سپردن سفارش‌ها به پایتخت توصیف کرد و گفت: فاصله این شهر با تهران حدود سه ساعت است. بنابراین، افراد سفارش‌های خود را به جای چاپخانه‌های بومی به پایتخت می‌دهند.

 

چهارراه کالج مقصد بعدی دانشگاه چاپ

                   

وحید ارونقی با اعلام خبر جابجایی مكان دانشكده چاپ گفت: دانشكده چاپ از میدان حسن‌آباد به خیابان كالج تغییر مكان داده و آماده ادامه فعالیت است.

 

رکود صحافان خراسان رضوی در سال1392

            

مدیر  صحافی «نیاز دل» در خراسان رضوی بازار کار این حرفه در سال 1392 را راکد توصیف کرد و گفت: به نظرم این رکود ناشی از مسایل سیاسی، نوسانات بازار کاغذ و هزینه‌های بالای چاپ و نشر آثار است.

 

تعرفه واردات کاغذ روزنامه به ۸درصد افزایش یافت

              

دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا گفت: کمیسیون ماده یک تعرفه مقررات صادرات و واردات به واردات کاغذ روزنامه را به ۸درصد افزایش داد. این مصوبه در راستای حمایت از تولید داخلی انجام گرفته است.

 

سخنان مسعود شصتچی خطاب به مخالفین و منتقدان شورا کارگروه سیاست گذاریان      

         

 بعضی‌ها هیچ کاری ندارند جز این که به شورا کارگروه سیاست گذاریان انتقاد کنند. دوستان شوراکارگروه سیاست گذاریان به صحبت‌های اینها توجه نکنید و کار خودتان را بکنید.

 

افغان‌ها به دلیل هم زبانی تمایل زیادی به همكاری با ایران دارند

              

علی مغانی، رییس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی با اشاره به بازار چاپ و نشر افغانستان گفت: بیشتر كارهای چاپی افغانستان در ایران و پاكستان منتشر می‌شود اما افغان‌ها به دلیل هم زبانی تمایل زیادی به همكاری با صنعت چاپ ایران دارند.

 

اسفند پر کارترین ماه برای صحافان است    

               

مدیر صحافی آذر در استان اصفهان، آخرین ماه سال را پرکارترین زمان برای صحافان توصیف کرد و گفت: خوشبختانه سال 1392 نسبت به سال گذشته، سالی پرکار بود.

 

هفته ای که گذشت : كاغذ ثابت ماند زينك ارزان شد

               

بازار كاغذ و مقواي تهران در هفته گذشته روزهاي آرامي را سپري كرد و شاهد تغيير و تحولاتي نبود، اين در حالي است كه قيمت زينك در بازار آزاد كمي كاهش يافته است.

 

توافق سیاسیون به رونق چاپخانه‌ها می‌انجامد          

   

مدیرچاپخانه المهدی(عج) در استان اصفهان عملکرد و پیشرفت صنعت چاپ ایران در سال 1393 را منوط به توافق سیاستمداران دانست و گفت: با به ثمر رسیدن توافق‌های ژنو، ارزش پول کشور افزایش یافته و فرصت برای خرید دستگاه‌های جدید چاپ و مواد اولیه این صنعت فراهم می‌شود.

 

برخورد با مراکز چاپ بدون مجوز در خدابنده            

  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده گفت: در شهرستان خدابنده با مراکز چاپ بدون مجوز برخورد خواهد شد.

 

لفافهای ضد میکروب در دنیای چاپ انعطاف پذیر          

           

درحالی که اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در چند سال گذشته و با مدیریت جوان و بادانش خودهمواره درپی کاهش تعرفه های واردات لفافهای انعطاف پذیر و تثبیت قیمت های آن در بازار محوری وصنعتی چاپ کشور بوده و در این میان متاسفانه همواره از سوی برخی بظاهر انسان با بظاهر رسانه شان مورد تاخت و تاز و گرافه گویی قرار گرفته ، شاهدیم که شرکت های صاحب نام درپی تغییر بنیادی در ساختار این متریال چاپی هستند.

 

افتتاح موزه چاپ باز هم به تعویق افتاد!!!      

            

افتتاح موزه کتابت و چاپ که قرار بود امروز انجام شود، به زمانی دیگر موکول شد.

 

افتتاح موزه چاپ از اسفند تا اسفند          

     

«موزه کتابت و چاپ ایران» یکشنبه (25 اسفندماه) سال جاری افتتاح خواهد شد، این خبر در حالی منتشر شده که بیشتر از یک سال از بلاتکلیفی موزه چاپ می گذرد.

 

نانو ذرات نقره در چاپ مدارات الکترونیک        

        

پژوهشگران دانشگاه توکیو با همکاری گروه‌هایی از موسسه فناوری جرجیا و شرکت ماکروسافت موفق به ارائه روش جدیدی برای تولید مدارات الکترونیکی شدند.

 

طراحی بسته بندی جدید برای معرفی بیشتر زیورآلات ترکمن

                    

کارشناس صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: این سازمان برای معرفی و فروش بیشتر زیورآلات ترکمن، بسته بندی های خاصی طراحی شده است.

 

آتش سوزی گسترده در کارگاه چاپ      

        

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک کارگاه چاپ و تبلیغات در خیابان کارگر خبر داد.

 

بود و نبود کار چاپ برای مردم فرقی ندارد    

             

مدیر شرکت تعطیل شده اروم سهیل در استان آذربایجان غربی مشکل اصلی فعالان صنعت چاپ را بهای افزون‌یافته کاغذ برشمرد و گفت: صنعت چاپ مانند فروشگاه مواد غذایی نیست که مردم مجبور به خرید از آن باشند. در حقیقت بود و نبود کار ما برای مردم فرقی ندارد.

 

15 نماینده مجلس برای تشكیل سازمان چاپ اعلام آمادگی کردند      

          

احمد ابوالحسنی، رییس اتحادیه لیتوگرافان تهران گفت: به سرعت دنبال تشكیل سازمان چاپ هستم و تا به امروز 15 نماینده مجلس برای تشكیل سازمان چاپ اعلام آمادگی كردند. رییس اتحادیه لیتوگرافان تهران اظهار كرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود انتخابات در آذرماه برگزار شود كه به دلیل تغییر و تحولات دولت و قانون نظام صنفی، انتخابات چهار اتحادیه به وقفه افتاد، خدا را شاكرم كه با پیگیری مداوم توانستیم نخستین اتحادیه‌ای باشیم كه موفق به برگزاری انتخابات با قانون جدید نظام صنفی است.

 

احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه لیتوگرافان تهران شد    

              

پس از تنش آفرینی برخی ، انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران با اقبال عمومی  برگزار گردید. در این دوره که انتخابات با قانون جدید برگزار گردید؛ بدین ترتیب که دیگر انتخابات داخلی برگزار نخواهد شد و اعضا هیات مدیره بر اساس آرا به تریب کسب رای فعالیت  خواهند کرد.

 

انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ از هیچ شخصی حمایت نمی‌كند

                

در چند روز گذشته شیطنت هایی از سوی برخی از افراد غیر مرتبط با اتحادیه لیتوگرافان در ارتباط با انتخابات پیش رو رخ داده بود از این رو رییس انجمن فرهنگی پیشکسوتان که گفته می شد برخی از کاندیدا ها از سوی این انجمن حمایت می شوند با تکذیب این موضوع گفت:همه برای این انجمن برابرند و این انجمن از هیچ شخص و یا گروهی در این انتخابات حمایت نکرده است.

 

سخنان مسعود شصتچی خطاب به مخالفین و منتقدان شورا کارگروه سیاست گذاریان    

           

بعضی‌ها هیچ کاری ندارند جز این که به شورا کارگروه سیاست گذاریان انتقاد کنند. دوستان شوراکارگروه سیاست گذاریان به صحبت‌های اینها توجه نکنید و کار خودتان را بکنید. اینها غافلند و الکی بیست سی سال عمر خود را در این صنعت صرف کردند ، نمی‌دانند اگر همین شورا کارگروه سیاست گذاریان نبودچاپچی ها به سمت درب خروج  جذب نمی‌شدند و همین‌طور ناآگاه باقی می‌ماندند و سرمایه فنا می کردند! همین الان شهرک آباد و خوش آب و رنگ شمس آباد مهد چاپ خاورمیانه ، خاورکناره ،خاور دور را نمی بینید ؟ این و صدها خدمت ارزنده دیگر تنها گوشه ای از خدمات مشاور اعظم مدیر جدید است . حالا بذار یکم راه بیفتن قشنگ دست به بودجه بشن قانون ها درست و حسابی مصوب کنن چه ها که نخواهند کرد با این صنعت .

 

سازمان اوقاف به وزیر ارشاد پاسخی نداده است!      

               

در حالیکه مدیرکل دفتر امور چاپ در 25 دیماه خبر از برپایی مرکز علمی کاربردی  به همراه آزمایشگاه و کتابخانه تخصصی برای چاپ در مشهد! داد ،به گفته سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر حمید شاه آبادی ؛ معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اعلام کرده که تمایلی به ادامه کار با مرکز علمی کاربردی واحد 5 (دانشکده چاپ )ندارد.

 

بلاخره بعد از یک ماه بلاتکلیفی : دانشكده چاپ تا 10 روز دیگر كار خود را از سر می‌گیرد

                 

مرکز علمی و کاربردی شماره پنج (دانشکده چاپ) روزهای تیره ای را تجربه نمود و کمتر مسئولی به وضع موجودش رسیدگی و توجه کرد ، این روند تا آنجا پیش رفت که قرار بود روزشنبه3 اسفند ماه سال جاری دانشجویان این مرکز به نشانه اعتراض تجمعی در مقابل درب دانشگاه داشته باشند.

این مرکز که بزرگترین وفعال ترین مرکز آموزش آکادمیک صنعت چاپ کشور است که همواره با بی توجهی مسئولان دولتی روبرو بوده در حالیکه از ابتدای فعالیتش تا کنون به راحتی می توان سیر صعودی صنعت چاپ در بخش علمی و تخصصی را شاهد بود.

 

جشنواره فیلم فجر، جشنواره صنعت چاپ تفاوت از زمین تا منفی بی نهایت    

         

این متن در هفتمین روز جشنواره فیلم فجرتوسط خبرنگار آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران که جشنواره فیلم را دنبال می کرد به تحریر در آمده و نگاهی به موضوعات دو جشنواره یک وزارتخانه کرده است. امیدواریم که دوستان همیشه در صحن و صحنه به موضوعات پیرامونی فراصنعت چاپ توجه و عنایت بیشتری داشته باشند.

 

 

دانشجویان دانشکده چاپ بیانیه دادند

           

دانشکده چاپ که مدتی است به شکل ویرانه درآمده و میان دعوا سه طرف ارشاد ،اوقاف و میراث فرهنگی روبه تعطیلی انحلال می رود ؛ این درحالی است که دراولین روز آخرین ماه سال هنوز تکلیف دانشجویان برای ادامه تحصیل و مکان دانشگاه مشخص نشده است.

 

در تعاونی چاپخانه داران تهران چه خبر است؛ سود 8میلیاردی یا گردش 8میلیاردی ؟؟؟ + عکس    

       

چندی است که تعاونی چاپخانه داران تهران به تکاپو شدید افتاده و پس از گذشت یک سال از عدم انتشار نشریه اتحادیه چاپخانه داران ، به یکباره نشریه منتشر می کند و....

ابهامات فراوانی در ارتباط با گردش مالی ، نوع محاسبه سود ، درآمد حاصله از تعاونی ، نوع ارز دریافتی ، نحوه توزیع کاغذ و مقوا وارداتی و .... از سوی اعضای این تعاونی شنیده می شود و هنوز هیات مدیره به آن پاسخ نداده است و در مجمع عمومی سال 1392 نیز معترضان نتوانستند صحبت کنند و یا نگذا...

 

لفافهای ضد میکروب در دنیای چاپ انعطاف پذیر    

                 

درحالی که اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در چند سال گذشته و با مدیریت جوان و بادانش خودهمواره درپی کاهش تعرفه های واردات لفافهای انعطاف پذیر و تثبیت قیمت های آن در بازار محوری وصنعتی چاپ کشور بوده و در این میان متاسفانه همواره از سوی برخی بظاهر انسان با بظاهر رسانه شان مورد تاخت و تاز و گرافه گویی قرار گرفته ، شاهدیم که شرکت های صاحب نام درپی تغییر بنیادی در ساختار این متریال چاپی هستند.

 

تولید کاغذ مرغوب با نانوفناوری/ بی‌نیازی از واردات انواع کاغذ مرغوب    

          

پژوهشگران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان موفق شدند با انرژی کم، ژل نانو الیاف پوست کنف را برای تولید کاغذ کرافت تولید کنند که در صورت به کارگیری این طرح در صنایع کاغذ سازی، کشور از واردات انواع کاغذ مرغوب به‌ ویژه برای مصارف کارتن ‌سازی بی‌نیاز می‌شود.

 

اعلام برنامه های دفتر امور چاپ در سال 1393

         

دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه گذشته کمتر مدیرکلی را به خود دیده که برنامه مدونی داشته باشد، اما این بار محمودرضا برازش در حرکتی که خبر از شناختش نسبت به صنعت چاپ دارد قبل از ورود به سال جدید اهم برنامه های خود را اعلام نمود تا بارقه های امید بیشتر از همیشه رنگ گیرد.

 

دیدگاه هیات مدیره اتحادیه لیتوگراف تهران از زبان رییس جدید    

            

پس از تعیین نتیجه نهایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه لیتو گراف، مهر و کلیشه تهران ، رییس جدید هیات مدیره در بیانیه ای همه اهالی و دست اندر کاران صنعت چاپ را به همدلی و یکپارچگی برای پیشرفت روز افزون این صنعت فراخواند.

 

پاسخیه شصتچی به یک استاد : من هم فکر می‌کنم بهتر است دماغت را عمل کنی    

               

سردبیر: متن پی نوشت  پاسخ تاحدودی کنترل شده از همکار طنازمان مسعود شصتچی است که به یکی از استاتید دانشکده  فعلا بدون نشانی صنعت چاپ داده شده که در خبرگزاری محترم مهر با تیتر: (گاهی فکر می‌کنم بهتر است بینی‌ام را عمل کنم و بازیگر شوم) منتشر شده و به گفته آقای شصتچی هیچ قصد و قرضی در پاسخ ها پنهان نشده است . بدین وسیله از تشابهات احتمالی جدا خودداری فرمایید. باتشکر

 

نانو تکنولوزی در خدمت لیتوگرافان؛ساخت دستگاه لیتوگرافی نانو چاپ    

             

یک شرکت آلمانی با همکاری موسسه سنگاپوری آاستار موفق به ساخت دستگاه لیتوگرافی نانوچاپ شده‌است. این دستگاه برای الگودهی میکرو و نانومقیاس مناسب بوده و از آن می‌توان برای تولید انبوه فیلم‌ها استفاده کرد .

 

درباره همکار عزیزمان مسعود شصتچی          

با برنامه ریزی صحیح زمینه صادرات محصولات چاپ به افغانستان مهیا گردد           

اتحاديه ليتوگرافان يكي از تاثيرگذارترين اتحاديه‌هاي كشور است

انحصارات، یارانه‌‌ها و مجوزها در بازار کاغذ ساماندهی شود                               

چاپ صنعت ورشکسته‌ای شده است

تقاضای اتحادیه لیتوگرافان تهران برای حضور حداکثری اعضا در انتخابات                          

بانوان صنعت چاپ از دریچه نگاه وزارت ارشاد چقدر دیده می شوند؟

اسفند 1392 همه واحدهای صنعت چاپ متضرر شدند

خبرگزاری مهر : سود 8 میلیارد تومانی تعاونی چاپخانه‌داران در سال 92؟؟؟؟؟/آیا سود و زیان تعاونی به اعضا بصورت دقیق اعلام می گردد؟ ابهاممممممممممممممممممممم

پاسخیه شصتچی به یک استاد : من هم فکر می‌کنم بهتر است دماغت را عمل کنی         

صنعت چاپ با این بودجه اثرگذار نیست

بخشودگی جرایم مالیاتی چاپخانه داران ناشران و کتابفروشان تا28 اسفند92

گزارش «صرفا جهت اطلاع» یک چاپخانه را پلمپ کرد

احتمال تحول بنیادین در موضوع کاغذ/چندین کارشناس ارشاد به نمایشگاه کاغذ دبی رفتند

ژاپن نیزه شدن با نگاه صادرات به بسته بندی

بازدید استاندار قم از شهرک چاپ و نشر

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه