PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

انتخابات اتحاديه چاپخانه‌داران به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با بیان اینکه هیچ یک از نامزدهای تائيدصلاحيت شده از سوی اتاق اصناف برای انتخابات هیئت مدیره این اتحاديه انصراف نداده‌اند، از برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک خبر داد.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با بیان اینکه هیچ یک از نامزدهای تائيدصلاحيت شده از سوی اتاق اصناف برای انتخابات هیئت مدیره این اتحاديه انصراف نداده‌اند، از برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بهمن پورمند رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تمهیداتی که برای برگزاری انتخابات این اتحادیه  در تاریخ ۲۰ خردادماه جاری برای تعیین هیئت مدیره جدید  اندیشیده شده است، ضمن اعلام اینکه پیش از تائید صلاحیت‌ها ۳ نفر از نامزدها از ادامه رقابت انصراف داده بودند اما پس از اعلام نامزدهای تائید صلاحیت شده، تا این لحظه هیچ یک از ۱۲ نفر باقیمانده در گود از ادامه رقابت انصراف نداده‌اند، گفت: انتخابات امسال برخلاف دوره‌های قبل، به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود: در سال‌های قبل اعضا فقط کپی جواز واحد چاپی خود را می‌آوردند و رای می‌دادند و بعضاً مشاهده می‌شد که کسانی کپی جواز افراد دیگری را هم می‌آوردند و به جای آنها و البته بدون داشتن وکالت، رای می‌دادند. اما امسال اعضا با ارائه شماره ملی خود در سیستم، چنانچه شرایط قانونی شرکت در رای گیری را داشته باشند، تعرفه رای به آنها داده خواهد شد و پس از پر کردن برگه، آن را به صندوق می‌اندازند.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران ادامه داد: در همین زمینه ما تمام جواز کسب‌ها را اسکن و آنها را به اتاق اصناف ارائه کرده‌ایم. در حال حاضر ۸۰۰ جواز کسب تائیدشده، اسکن و به اتاق اصناف ارائه شده است. حدود ۲۰۰ جواز هم دارای ایراداتی از قبیل پایان اعتبار جواز، خوانا و غیرشفاف بودن جواز، فوت شدن صاحب جواز و یا تغییر کاربری واحد قید شده در جواز، تغییر نشانی واحد کسب هستند که رفع همه این موارد نیاز به زمان داشت و ما نتوانستیم این ایرادات را رفع کنیم و لذا فعلاً آنها را به صورت موقت کنار گذاشته‌ایم.

پورمندبا اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو، گفت: امسال هم از اتاق اصناف تهران، هم از بازرگانی و هم از اماکن بر انتخابات نظارت خواهند کرد. انتخابات امسال از حساسیت بالای برخوردار است و لذا ما قصد داریم آن را در فضایی کاملاً رقابتی و سالم برگزار کنیم. ما امیدواریم تمامی رای دهندگان در فضایی آرام به نامزدهای خودشان رای بدهند و امیدوارم این انتخابات در شان صنعت بزرگ چاپ کشور برگزار و منجر به انتخاب نامزدهای اصلح برای خارج کردن اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از وضعیت فعلی بشود.

به گزارش مهر، در انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران ۱۲ نفر جهت حضور در هیئت مدیره و ۵ نفر جهت بازرسی تائید صلاحیت شده‌اند. نامزدهای عضویت در هیئت مدیره عبارتند از: احمدرضا اعتماد‌مظاهری، ایرج استاد علینقی، محمد بیطرفان، بهمن پورمند، مصطفی تینای‌تهرانی، میریونس جعفری اصل، داریوش دهقانپور، رضا عقیلی، بابك عابدین، حمید غفاری، بیژن گلستانیان و میرمجتبی هاشمی كرمانی. نامزدهای عضویت به عنوان بازرس اتحادیه هم عبارتند از: محمدعلی اقبال، عباس طایفه علی وردی، منوچهر یارعلی، سیدمحسن آقا میرمحمد علی مجتهد و سید جهانگیر طیبی.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در ترکیب هیئت مدیره فعلی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در مهرماه سال گذشته که منجر به کنار گذاشتن علی نیکوسخن از ریاست این اتحادیه و جایگزینی بهمن پورمند با وی و همچنین خلع نایب رئیس اتحادیه (مصطفی تینای تهرانی) - به دلیل نداشتن جواز دارای اعتبار - از این سمت شد، انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است. انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در تاریخ ۲۰ خردادماه سال جاری و از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در طبقه همکف ساختمان این اتحادیه (پاركینگ) برگزار خواهد شد.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه