PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

وعده های کاندیداهای در انتخابات90!!!

در شماره 51 نشریه گزارش صنعت چاپ که برای انتخابات هیات مدیره دوره گذشته بود مظاهری از عدم برنامه ریزی گلایه دارد، اما آیا در طول این چهار سال اتحادیه برنامه داشته است؟؟؟

در شماره 51 نشریه گزارش صنعت چاپ که برای انتخابات هیات مدیره دوره گذشته بود مظاهری از عدم برنامه ریزی گلایه دارد، اما آیا در طول این چهار سال اتحادیه برنامه داشته است؟؟؟

 


 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، صدور مجوزهای پر سوال و اما و اگر، حضور ویژه بازرسان رسیدگی به تخلفات صنفی بطور پیاپی و بی سابقه در هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران و بازرسی های چندین باره، احضار هیات مدیره اتحادیه در پی بازرسی به مجمع امور صنفی، حضور مجدد بازرسان در هیات میدره اتحادیه، ورشکستگی بیش از 300 چاپخانه، عزل و برکناری رییس و نایب رییس اتحادیه در پی تخلفات صنفی، حاشیه و تنش در هیات مدیره، درگیری و پرتاب بشقاب و چاقو در جلسه هیات مدیره، معضل تداخل صنفی و ادامه تنش در هیات مدیره، عدم اطلاع رسانی اتحادیه و...


بخشی ازرویدادهایی است که در این دوره از فعالیت هیات مدیره روی داده است، اما نایب رییس فعلی در وعده های انتخاباتی قبل از خود در نشریه داخلی اتحادیه گفته بود: مشکلات از دو بخش درونی وبرونی تشکیل می شود، شاید بارزترین مشکل درونی غیبت برنامه ریزی مدون چهار ساله باشد...


حال از آن زمان چهار سال گذشته و هیات مدیره هم یار موافق بودند آیا برنامه ریزی مدونی صورت گرفته؟


اثرات این برنامه ریزی مدون چیست و در کجا حادث شده است؟


آیا وعده های انتخاباتی شما سرانجامی داشته است؟


به راستی اگر از فاصله ای دورتر به ماجرا نگاه کنیم بی برنامه گی ها چه بر سر صنف چاپخانه داران آورده است؟


انتخابات پیش رو بزنگاهی برای رهایی از همه تنش ها و حاشیه های چند سال گذشته است و امید است چاپخانه داران تهرانی با نگاهی هوشمندانه پای صندوق های رای حاضر شوند تا آینده خود را برای چهار سال رقم بزنند.
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه