PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

خیانت مالیاتی!!!

موضوع مالیات یکی از مسایلی مهم برای چاپخانه داران تهران است که اهالی این صنف فرهیخنه را به دو بخش با دو نظر متفاوت تقسیم می کند.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، گروهی از چاپخانه داران همواره معتقدند که برابر بند ل ماده 139 چاپخانه داران از مالیات معاف هستند و گروهی دیگر که واقع گرا تراند معتقدند که وقتی یک چاپخانه دار از سیستم های صحیح کسب و کار در فعالیت خود بهرمند گردد، با حمایت های نسبی دولت موفق خواهد بود و برابر فعالیت تولیدی خود باید مالیات پرداخت نماید.

اما نگاهی کنیم به تیتر خبر: خیانت مالیاتی

چند روز پیش در فضای مجازی این دو کلمه کنار هم قرار گرفتند و در کسری از ثانیه سیل سوالات به سوی نویسنده آن روان شد که مقصود از خیانت مالیاتی کیست و چیست؟؟؟

در زمانی کوتاه تحلیل هایی نیز از این دوکلمه ارایه شد و پیامد آن تلفن افراد مختلف به یکدیگر بود که هر کدام سعی داشتند نسبتی برای این دوکلمه بیابند.

حال پرسش اینجاست که چرا این دو کلمه اینقدر حساسیت زا است و چرا به این سرعت اهالی صنعت چاپ و بخصوص چاپخانه داران به آن واکنش های مختلف نشان می دهند؟

هرچند پژوهش در ارتباط با خیانت مالیات شاید بهایی گزاف داشته باشد، اما در مقابل صنف و صنعت استراتژیک چاپ شاید ارزش بررسی فراوانی بهمراه آورد.

خیانت یا شاید خدمت مالیاتی به هر صورت مورد بررسی خواهد گرفت و نتایج آن شاید تغییر نگاهی بنیادین در اهالی و دست اندرکاران بهمراه داشته باشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه