PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

یک چاپخانه دیگر پلمپ شد!

پلمپ چاپخانه ها انگار تمامی ندارد، این بار شهرداری منطقه 1 خرم‎آباد در اقدامی عجیب چاپخانه‎ای را پلمپ کرده که کارگران داخل آن مشغول کار هستند.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیر این چاپخانه  گفت: صبح امروز وقتی کارگران داخل چاپخانه بودند، مأموران شهرداری مغازه را پلمپ کرده‎اند.


اصغر دریکوند ادامه داد: ساختمان تجاری است و طبق قانون باید صاحب ملک عوارض را پرداخت کند که می‎گوید این کار را انجام داده است.


وی با اشاره به اینکه عوارض این ساختمان 500 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: در این چاپخانه هشت نفر مشغول به فعالیت هستند و با اینکه استاندار لرستان اعلام کرده باید مسئولان با واحدهای تولید همکاری کنند اما چنین چیزی را از سوی شهرداری نمی‎بینیم.


دریکوند بیان کرد: این کار به هیچ وجه درست نیست، اگر عوارض پرداخت نشود قرار نیست با کارگران بدرفتاری شود، مگر آنان انسان نیستند. ما که نگفته‎ایم عوارض نمی‎دهیم اما باید مهلت بدهند.

تا زمان ارسال خبر، پلمپ باز نشده و خبرنگار ایسنا در محل حضور دارد. همچنین پیگیری برای توضیحات شهرداری با اینکه چند ساعت از این کار می‎گذرد بی‎نتیجه ماند و با وجود قولی که دوستان شهرداری دادند اما در ادامه پاسخ‎گو نبودند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه