PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برگزاری اولین همایش بزرگداشت روز صنعت چاپ در کرمانشاه

با تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه صنعت چاپ استان کرمانشاه، همایش بزرگداشت روز صنعت چاپ در کرمانشاه برگزار شد.

 

همایش صنعت چاپ کرمانشاه

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، همایش بزرگداشت روز صنعت چاپ استان کرمانشاه، پیش از ظهر سه شنبه همزمان با اختتامیه جشنواره صنعت چاپ تهران، در محل تالار وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این همایش که اولین جشن اختصاصی صنعتگران حوزه چاپ استان است ۷۵ چاپخانه دار و جمعی از فعالان و پیشکسوتان این عرصه حضور داشتند.

در این همایش از پیشکسوتان عرصه چاپ استان، چاپخانه داران برتر، لیتوگراف برتر، صحاف برتر و کارگران نمونه این عرصه تجلیل شد.

تجلیل از سعادت به عنوان پیشکسوت این عرصه که تکیه ‌اش بر صندلی روی سن در کنار جوانان فعال این عرصه یادآور قدمت این صنعت در استان است، اولین بخش تجلیل‌ها بود.

همایش صنعت چاپ کرمانشاه

تجلیل از مجتبی شمس‌نژاد دیگر پیشکسوت عرصه چاپ استان که به عنوان برگزیده نیز توسط هیئت داوران جشنواره صنعت چاپ کشور نیزمعرفی شده است، دیگر بخش تجلیل از صنعتگران چاپ استان بود.

هم‌چنین در این مراسم و در بخش چاپخانه داران نمونه از «نادر فتحی، مدیر چاپ شریعتی»، «محمدحسین یارمحمدی، مدیرچاپ یارمحمدی»، و «علیرضا عزیزی، مدیر چاپ اسلام آباد غرب» تجلیل شد.

به گفته مجری برنامه، چاپ اسلام آباد غرب در هشت سال دفاع مقدس نیز یک دقیقه تعطیل نکرده و در زیر آماج بمباران‌های بعثی به رسالت خود عمل کرده است.

در بخش پیش از چاپ  نیز «محمد حسین شفیع نیا، مدیر لیتو گرافی سپهر» و در بخش پس از چاپ «هادی عاطفی، مدیر صحافی سروش» مورد تجلیل قرار گرفتند.

همایش صنعت چاپ کرمانشاه

و در نهایت در بخش‌ کارگر نمونه، آقایان «علی خوانساری از رزقی» و «عبدالرضا غلامی از چاپ کاشفی» تقدیر شدند.

هم‌چنین برای تمام چاپخانه داران استان نیز لوح‌های یادبود و سپاسی تهیه شده بود و از آنان نیز به پاس زحمات فروان در این عرصه تقدیر شد.به گفته صاحب نظران در عرصه چاپ، استان کرمانشاه حدود نیم قرن سابقه در عرصه چاپ دارد و روزگاری حتی در این استان اسکناس‌های مورد نیاز کشور چاپ می شده است.

عکس: میثم منیعی

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه