PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سرمایه‌گذاری شرکت روسی در نصب تجهیزات هایدلبرگ

شرکت روسی پرومیس فعال در ارایه خدمات چاپ جعبه‌های مقوایی در شهر نیژنی نوفگورود روسیه با برنامه ریزی و تحقیقات بازاراقدام به خرید تجهیزات جدیدی از کمپانی هایدلبرگ کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت ظرفیت تولید خود را با اضافه کردن یک ماشین شش‌رنگ اسپیدمستر مجهز به واحد ورنی‌ و تکنولوژی یووی مدل XL 75-6+L UV و همچنین یک دستگاه جعبه‌چسبانی Diana X80، افزایش داده است.

پرومیس در حالی اقدام به این سرمایه‌گذاری کرده که تنها 18 ماه از خرید یک ماشین اسپیدمستر دیگر با همین مشخصات می‌گذرد. این امر نشان‌دهنده میزان رضایت کمپانی از ماشین اسپیدمستر XL 75-6+L UV است. شایان ذکر است اولین ماشین نصب شده در این چاپخانه، یکصدمین واحد چاپی از سری XL 75 بوده که روانه بازار روسیه و کشورهای (CIS)شده است.

پرومیس یک تولیدکننده پیشرو در صنعت دارویی روسیه در بخش جعبه‌های مقوایی و چاپ بسته‌بندی است. این چاپخانه در سال 1994 تاسیس شد و در حال حاضر 260 پرسنل در آن مشغول به کار هستند.

اسلینیاکوف، مدیرعاملشرکتمی‌گوید: ما در حدود سه سال پیش، برنامه استراتژیک 20 مرحله‌ای خود را برای بهره‌وری بیشتر آغاز کردیم. هدف این برنامه، بهینه‌سازی فرایندها و افزایش صرفه اقتصادی کار است. این شرکتسهم وسیعی از بازار را در نتیجه بهترین انتخاب‌ها از آن خود کرد و تجهیزات جدید خود را از شرکت صاحب نام هایدلبرگ تهیه و نصب کرد.

شهرت اسپیدمستر XL 75 UV، برای سطوح بالای اتوماسیون و بهره‌وری آن است. هر دو ماشین‌های اسپیدمستر نصب شده در شرکتبه سیستم سنجش رنگ Prinect Axis Control مجهز شده‌اند تا تنظیمات مرکب‌دهی بسیار سریع‌تر انجام و ضایعات کمتری در حین تنظیمات ایجاد شود.

طبق گفته‌های اسلینیاکوف، بهره‌وری شرکتطی شش سال تا سه برابر افزایش یافته است. این روند، مرهون سیستم چاپی است که اکنون 50000 ورق را با 5 تا 6 بار تغییر کار در یک شیفت کاری چاپ می‌کند. بنابراین می‌توان گفت، فرایند بهینه‌سازی تولید تا حد زیادی تکمیل شده است.

از دیگر تجهیزات نصب شده در این شرکت می تواندز ماشین جعبه‌چسبانی Diana X 80 هایدلبرگ نام برد. این ماشین نیز تاثیر بسزایی در فرایندهای بهینه‌سازی تولید داشته است. تنظیمات این دستگاه برای تولید جعبه‌های استاندارد، شامل جعبه‌های لب‌چسب در نظر گرفته شده است.

یکی از کاربردهای عمده این دستگاه در صنعت دارو است. یعنی جایی که می‌بایست جعبه‌های بسیار با کیفیت با سرعت 500 متر در دقیقه تولید شوند. طراحی مدولار Diana X 80 به این منظور است که بتوان این دستگاه را بسته به نیاز، با شرایط مختلف سازگار ساخت. این ماشین بسیار منعطف بوده و برتری آن نیز ثمره زمان‌های کوتاه آماده‌سازی، سطوح بالای بهره‌وری، صرفه اقتصادی و کیفیت فرایندی آن است.

 

از اخبار چاپ و بسته بندی  ایران و جهان زودتر آگاه شوید: telegram.me/papna

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه