PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

همراه اهالی چاپ و بسته بندی وارد ششمین سال شدیم

اول آبان ماه 1389 بود که آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
از آن روز هرچند کسی هوای مالی ما را نداشت و خبر از حمایتی نبود و نیست، اما تلاش کردیم تا برای صنعت چاپ و بسته بندی کشور مفید باشیم و حالا پس از 5 سال اثرات فراوانش را می بینیم.
حضور به عنوان حامی رسانه نمایشگاه تهران در سه دوره، نمایشگاه چاپ و بسته بندی ایران سه دوره، لیبل اکسپو اروپا سه دوره، نمایشگاه اربیل عراق یک دوره تنها بخشی از فعالیت های آزانس خبری چاپ و بسته بندی ایران است که در نوبه خود در طول تاریخ رسانه صنعت چاپ بی نظیر بوده.
دوستان در این چند سال بسیار پرسیدند که هزینه شما از کجا تامین می شود؟ گفتیم که عشق به ایران و صنعتگرایرانی تنها قلب می خواهد، قلبی پر از عشق به ایران و ایرانی.
آمدیم و به لطف اهالی این هنرصنعت تغییرات اساسی ایجاد شد. دیگر تاریکخانه اشباح شجاعت و جسارت قبل را ندارد و از چشم بیدار خبرنگاران آگاه تر از همیشه است.
در این مسیر تمام تلاش گروه خبری آژانس چاپ و بسته بندی ایران ارایه اخبار بدون سانسور به اهالی بود و شاید برخی ناخواسته در این هدف رنجیده خاطر شدند، شایان ذکر است ما در آژانس طرف دار پروپا قرص صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران و صنعتگران عزیز و دوست داشتنی آن بودیم و هستیم و امیدواریم با راهنمایی و همفکری شما فرهیختگان گامی در جهت اعتلای این صنعت برداریم.
هرچند که کژاندیشان و بداندیشان دست از توطئه و افکار و اعمالشان بر نخواهند داشت، اما گفتیم و می گوییم آژانس حقایق این جامعه را بدون سانسور و جانبداری گفته و می گوید.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه