PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت چاپ آریا درخشان را افتتاح کردند!!!

در حالیکه چاپخانه داری یکی از استراتژیک ترین شغلهای کشور کمتر مورد توجه مدیران رده بالای دولت قرار میگیرد در یک غافلگیری معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت به افتتاحیه یک چاپخانه در شهرستان زنجان رفتند!

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت آریا رنگ درخشان در شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

این شرکت در محدوده روستای خمارک شهرستان خدابنده با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آریا رنگ درخشان با هدف چاپ هلیوگراور برای بسته‌بندی طراحی شده و قرار است، سالانه ۸هزار و ۶۰۰تن کاغذ روکش‌دار شده و ۱۹هزار تن چاپ هلیوگراور برای بسته‌بندی تولید کند.

اشتغالزایی این شرکت بر اساس پروانه بهره‌برداری ۷۶نفر بوده که در حال حاضر این میزان اشتغالزایی ۹۰نفر است.میزان سرمایه‌گذاری این طرح ۳۰میلیارد ریال آورده ریالی و ۹.۷میلیون یورو آورده ارزی است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حالی به افتتاحیه یک چاپخانه در شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان رفته که دفتر صنایع شیمایی و سلولوزی افزایش تعرفه واردات را در دستور کار خود قرار داده است. افزایش تعرفه ای که ضربه ای بر پیکره صنعت چاپ و بسته بندی وارد خواهد کرد.

از سوی دیگر چاپخانه هایی با چند برابر این تعداد پرسنل با مشکلات عدیده ای مواجه اند که نه آقای معاون اول و نه آقای وزیر تا کنون سری به آنها زده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه