PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گردهمایی چاپخانه های انعطاف پذیر کشور

روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران خبر از گردهمایی و جلسه چاپخانه های انعطاف پذیر کشور در دفتر این اتحادیه داد.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این اتحادیه طی روال گذشته چاپخانه های انعطاف پذیر بخش هیلو وفلکسوگرافی را در گرد همایی منظمی برای بررسی مشکلات و راهکارهای برون رفت نشست هم اندیشی امروز 16 آذر ماه بررسی خواهد کرد.

از سال گذشته طبق پیشنهاد ارایه شده از سوی هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ مقرر شد چاپخانه های انعطاف پذیر جلسات منظم بصورت ماهانه و چرخشی به دعوت چاپخانه ها در محل آنها برگزار کنند که بیش از 8 جلسه برگزار گردید.

در سال جاری و پس از تغییر مکان دفتر اتحادیه این نشست صورت پذیرفت که با همکاری اعضا و چاپخانه های انعطاف پذیر کشور و هیات مدیره اتحادیه مشکلات و مسایل روز چاپخانه ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

همچنین در نشست امروز طبق اعلام روابط عمومی علاوه بر بررسی راهکارهای کاهش قیمت مواد اولیه در جهت پایین آمدن قیمت تمام شده برای بازار داخلی و ایجاد رقابت در بخش صادراتی به بررسی موضوع پسا تحریم و اقتصاد پسا تخریمی پرداخته خواهد شد.

در جلسات گذشته مشکلات اصلی چاپخانه های انعطاف پذیر در بخش واردات مواد اولیه طی نامه ای با امضا چاپخانه داران و اتحادیه های صنعت چاپ به دو وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و وزارت صنعت معدن تجارت ارسال گردید که هردو وزارتخانه در بخش هایی کاهش قیمت تعرفه داشتند، وزارت صنعت معدن و تجارت نیز با بررسی و هماهنگی هیا هرچه بیشتر با هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ اقدام به بازنگری وضعیت تعرفه مواد اولیه کرده است.

حضور پررنگ مدیران چاپخانه های بزرگ کشور خبر از تحولی عظیم در این بخش از صنعت چاپ دارد، همچنین گزارش کامل نشست در این آژانس خبری منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه