PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ماشین های چاپ هیبریدی وارد بازار لیبل شدند

شرکت هلندیMPS یک ماشین فلکسو جدید با چاپ مرکب جت بسیار با کیفیت دارای 6 رنگ و گزینه رنگ سفید را رونمایی کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این روش و راه‌حل چاپی هیبریدی به کانورترها ظرفیت چاپ جدیدی را می‌دهد که تلفیقی از تکنولوژی‌های متداول و چاپ دیجیتالی است با اپراتوری که برروی آن چه MPS به خاطر آن شناخته شده است تمرکز می‌کند.

در کنار این ماشین هیبریدی جدید کمپانی MPS دو ماشین چاپ دیگر را هم درلیبل اکسپوبه نمایش گذاشت؛ نسل جدید ماشین چاپ فلکسو EF ‘Neo” و ماشین لیبل EB.

ماشین EF Neo به‌طور کامل دارای مشخصات تکنولوژی servo drive جدید، نرم‌افزار چاپ جدید، سیستم کنترل کشش وب طراحی مجدد شده و کنترل پنل و صفحه لمسی بزرگتر است.

منوی پنل اپراتور، دکمه‌ها و آیکون‌ها دوباره با طرح‌بندی مدرن، جدید و آسان طراحی شده‌اند. تولید بیشتر در سایه ترکیب تکنولوژی servo drive جدید با رابط اپراتوری بهبود یافته به دست می‌آید. در زمان رونمایی درلیبل اکسپوی2015چندین نمونه نمایشی از ماشین چاپ EF Neo ارایه شد که چاپ بسیار عالی با کمترین کشش وب را در معرض نمایش گذاشت.

ماشین چاپ لیبل EB بسیار ایده‌آل برای لیبل‌های کوچک و بزرگ است که هر اپراتوری می‌تواند با آن لیبل‌های با کیفیتی را که هم برای اپراتور آسان است و هم در هزینه صرفه جویی می‌کند تولید کند.

هنر بسته بندی نوشت،نتایج همکاری‌های جدید با شرکایی که پیشگامان این صنعت هستند مثل همکاری تکنولوژیکی با GEW برای سیستم خشک کردن UV/LED هیبریدی بر روی EF Neo، Kocher & Beck برای واحد جدید و تمام اتوماتیک تغییر سریع قالب و AVT برای سیستم PresscoNW جهت فرآیند تمام اتوماتیک اعمال فشار بر روی ایستگاه‌های چاپ، درلیبل اکسپواروپا نشان داده شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه