PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تحول بزرگ در بازار پشت چسبدار ایران

از گذشته های دور شرکت بردار شیب تنها شرکت تولید کننده پشت چسبدار در کشور بود که این امر به نوعی انحصار در این بخش مهم صنعت چاپ و بسته بندی کشور ایجاد کرده بود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، تعرفه بالای واردات و تنها تولید کننده داخلی فضایی رقم زده بود تا بازار چاپ و بسته بندی و بخصوص پشت چسب دار یکه تازی بردار شیب را سالها به نظاره بنشیند.

از اوایل سال 1391 شرکت گروه صنعتی گلرنگ با بررسی بازار این محصول گام در تولید و احداث کارخانه در این راستا برداشت و نهایتا سال 1392 شرکت ایراندار پا به عرصه تولید پشت چسبدار گذاشت.

هرچند مسیر تولید و رسیدن به کیفیت مورد نیاز بازار چاپ و بسته بندی کشور دشوار بود، اما نهایتا ایراندار پا به عرصه تولید پشت چسب دار ایرانی گذاشت و اکنون به موفقیت هایی نیز دست یافته است.

حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تولید محصولات و مواد اولیه چون کاغذهای پشت چسب دار بی شک کمکی شایان به توسعه صنعت چاپ و بسته بندی کشور خواهد کرد.

و نکته بسیار حایز اهمیت اینکه هنوز بسیاری از بخش های چاپ و بسته بندی کشور بکر است و نیاز به معرفی به سرمایه گذاران دارد، اتفاقی که اگر رخ دهد یکی از بزرگترین مسیر های خروج ارز از کشور مسدود خواهد شد و ایران بی شک با پتانسیل بیشتری آماده حضور در بازارهای منطقه و جهان می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه