PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پنج ماشین لیبل جدید در تهران نصب خواهد شد

 پس از سومین حضور کاروان تحقیقاتی بازاریابی اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران در بزرگترین نمایشگاه لیبل جهان لیبل اکسپو اروپا خبر خرید نهایی 5 ماشین به روز در صنعت چاپ لیبل برای دو شرکت ایرانی منتشر شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سه ماشین از این پنج دستگاه یاد شده مربوط به کمپانی هلندی MPS است که در یکی از صاحب نام ترین شرکت های چاپ و بسته بندی بزودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

دو ماشین دیگر نیز مربوط به کارخانه امریکایی مارک اندی است که در یک واحد جدید تولیدی لیبل در حومه تهران در سال 95 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 با توجه به رویکرد صنعت چاپ به بخش لیبل اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ دی ماه امسال کارگروه چاپ لیبل را تاسیس کرد و سومین جلسه این کارگروه روز یکسنه 18 بهمن برگزار خواهد شد.

لیبل اکسپوی اروپا امسال بزرگترین کاروان صنعت چاپ ایران را تجربه کرد که این حضور و توسعه را باید مدیون نگاه ویژه مدیران اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران دانست.

توجه به بخش های مختلف صنعت چاپ نیاز بزرگی است که کمتر از سوی سیاست گذاران اتخاذ شده است. نگاهی که می تواند سر آغازی برای خودکفایی و آینده صادراتی چاپ جمهوری اسلامی ایران باشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه