PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کارگروه لیبل راهی برای توسعه چاپ لیبل ایران

درحالی که صنعت چاپ ایران با تمرکز نادرست بر روش چاپی افست در دراز مدت دچار مشکلات عدیده ای شده، چندی است که با پیگیری های یک اتحادیه نگاه و توجه به بخش لیبل در کشور بیشتر شده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توسعه روز افزون ماشین آلات صنعت چاپ لیبل و کارایی ها متفاوت و متنوع این ماشین آلات نگاه عمده تولید کنندگان بسته بندی های کوچک و متوسط به این بخش بیشتر و ویژه تر شده است.

این روند در کشور نیز با توجه و پژوهش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در چند سال گذشته توسعه و تقریبا رواج یافته است، نکته حایز اهمیت رشد صد در صدی ماشین آلات در چند سال گذشته است. رشدی که علاوه بر فرصت بودنش می تواند در آینده و با بی برنامه بودن  و بی توجه ای در این بخش به تهدید بزرگ تبدیل گردد.

در حرکتی مثبت و قابل توجه اتحادیه صادرکنندگان اقدام به راه اندازی کارگروهی برای بخش لیبل نموده است، کارگروهی که می تواند آینده روشن را برای این بخش مهم از صنعت چاپ رقم بزند.

بی شک داشتن برنامه و شناخت صحیح مشکلات و کاستی ها می تواند کمکی بزرگ به مسیر توسعه صنعت چاپ و بخصوص چاپ لیبل نماید وظیفه ای که اکنون متوجه این کارگروه است.

کارگروه لیبل با فعالیت و پشتکار بی شک راهی برای توسعه چاپ لیبل در کشور است ، بخشی از صنعت چاپ که اکنون مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و با برنامه ریزی می تواند کمک شایانی به توسعه صادرات غیر نفتی نماید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه