PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گزارشی از کار‌گروه چاپ لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ

باشگاه خبرنگاران جوان گزارشی از فعالیت کار‌گروه چاپ لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ منتشر کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،کارگروه لیبل اتحادیه صادر کنندگان از بهمن ماه امسال آغاز به فعالیت کرده است و ماهنامه صنعت سوم نیز در شماره اسفند ماه گزارشی از فعالیت و چگونگی روند آن نموده است.


باشگاه خبرنگاران جوان در این رابطه نوشت : کار‌گروه چاپ لیبل در اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ راه اندازی شد.
ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گقتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین خبرها در خصوص این اتحادیه گفت: کار‌گروه چاپ لیبل در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ راه‌اندازی شد و چهارمین جلسه آن روز چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کار‌گروه چاپ لیبل را با هدف حمایت از بخش چاپ لیبل راه‌اندازی کردیم. از آنجا که اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ نگاه ویژه‌ای به بخش لیبل و احداث زیرساخت‌های صادراتی داشته است، گروهی از سرمایه‌گذاران متوجه بازار بکر ایران در این زمینه شدند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اشاره به رشد صد‌درصدی در زمینه ورود لیبل اظهار داشت: با توجه به آنکه سرمایه‌گذاری در  زمینه لیبل نو است و یکسری بازار این صنعت به همراه حضور سرمایه‌گذاران، ماشین‌آلات جدید لیبل به ایران وارد می‌شود. این کار با هدف حمایت از بخش‌های مختلف این صنعت صورت می‌گیرد.

ایمنی ادامه داد: ایجاد همایش و سمینار به منظور اطلاع‌رسانی بهتره دقیق‌تر به صنعت چاپ لیبل از اقدامات اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ دراین زمینه است. همچنین این اتحادیه نگاه ویژه‌ای به تأمین مواد اولیه برای چاپ لیبل و جلوگیری از واردات محصولات چاپی آن پس از حمایت از تولید لیبل دارد.وی تصریح کرد: اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ نگاه ویژه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌ها در صنعت چاپ دارد که پیامد آن صادرات صنعت چاپ است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه