PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

جدیدترین ماشین آلات MPS در ایران

جدیدترین ماشین آلات کمپانی صاحب نام هلندی شرکت MPS تولیده کننده ماشین آلات ترکیبی و پیشرفته چاپ لیبل سال آینده در ایران نصب و راه اندازی خواهد شد.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بند ایران، نماینده ایران این کمپانی از نصب و راه اندازی سه دستگاه ماشین چاپ لیبل ترکیبی 10 رنگ در سال آینده در استان قزوین خبر داد.
این ماشین آلات که به آخرین دستاوردهای چاپ لیبل مجهزاند توسط شرکت آسان پک قزوین خریداری شده اند. به گفت مدیرعامل آسان پک این شرکت پس از تحقیق وبررسی برندهای برتر تولید کننده ماشین آلات چاپ لیبل و حضور در نمایشگاه لیبل اکسپو و با توجه به نیاز بازار ایران اقدام به خرید این ماشین آلات کرده است.
نباتچیان مدیر جوان و هوشمند آسان پک با نگاه به آینده بازار چاپ و بسته بندی و شرایط اقتصادی پسا تحریم سیستم تولید خود را تجهیز نموده است.
شایان ذکر است که ماشین آلات این شرکت صاحب نام هلندی برای اولین بار در کشور نصب و راه اندازی خواهد شد.

 چندی پیش نیز شرکت چاپ مادرول یک ماشین پیشرفته از کمپانی صاحب نام گالوس و نماینده ایران آن ایران روتاتیو خریداری نمود که اکنون مراحل پایانی نصب و راه اندازی را طی می کند.

 دو ماشین مارک اندی و چند ماشین ساخت کشور دوست و همسایه چین نیز در راه ایران است که در سال آینده به بهره برداری می رسند؛ صنعت چاپ لیبل ایران در چند سال اخیر رشد قابل توجه ای داشته و سرمایه گذاران داخل یو خارجی نگاه ویژه ای به این بازار دارند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه