PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گالوس ماشین مورد علاقه چینی ها

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران امسال شاهد حضور ماشین چاپی لیبلی بود که هواداران بسیاری در جهان دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ماشین Ecs340 کمپانی صاحب نام گالوس برای اولین بار در معتبرترین نمایشگاه داخلی حضور یافت و چاپخانه آینده نگر مادرول اقدام به خرید و نصب آن نمود.
اما این ماشین هواداران بسیاری در جهان دارد، در لیبل اکسپو امسال شرکت Tianjn Ande Nord تولید کننده صاحب نام لیبل در شهر تیانجین در شمال چین اولین خرید نمایشگاه و دومین دستگاه از این مدل را تهیه کرد.
لی بین مدیر این چاپخانه در این رابطه گفت: در این نمایشگاه ماشین آلات و کمپانی های بسیار صاحب نامی حضور دارند که این موضوع برای ما بسیار هیجان انگیز است، ما در جستجوی ماشین های کارآمد با ثبات بیشتر برای بالابردن کیفیت و براورد نیاز بازار هستیم و گالوس Ecs340 یک گزینه مناسب است.
Daijia jiang نماینده کمپانی گالوس در چین نیز در این رابطه گفت: چاپخانه ها لیبل در چین علاوه بر به روز شدن ماشین آلات و ارتقا سطح کیفی محصولات توجه ویژه ای به کارایی بهمراه جذب سفارشات جدید و استهلاک اندک آن دارند که گالوس این امکان را فراهم کرده است.
گالوس امسال 10 ماشین به بازار چین فروخته است و در کل بیش از 80 دستگاه از مدلای مختلف ماشین آلات این شرکت در بازار چاپ لیبل چین مشغول به فعالیت هستند.
ترجمه:ر، کوچک زاده

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه