PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پیش بینی های هایدلبرگ از دروپا 2106

دنیای سریع و بی رحم چاپ دیجیتال طوری رقم خورده که بزگان صنعت چاپ جهان نیز در مقابل آن به کرنش کنند.

آزانس خبری چاپ و بسته بندی فرودین ماه پنج سال پیش جرولد لینزباخ به عنوان بالاترین مسئول هایدلبرگ در جمع خبرنگاران آمد و در ارتباط با استقبال بزگترین سازنده ماشین آلات صنعت چاپ جهان از چاپ دیجیتال گفت.

لینزباخ در این نشست خبری گفت: برای مدت‌ها ما تصور می‌کردیم اگر قرار است کاری درست انجام شود خودمان باید به تنهایی آن را انجام دهیم. حالا دیگر چنین تصوری نداریم و به دنبال بهترین همکاران در صنعت چاپ و ارائه بهترین تجهیزات در صنعت چاپ هستیم. ما در حال حاضر امکان استفاده از اجزا و عناصر مختلف از شرکت‌ها و منابع مختلف را داریم.

هایدلبرگ همواره شرکتی بود که احساس غرور و سرافرازی می‌کرد. ولی ما اکنون بسیار با تواضع و فروتنی بیشتری با تکنولوژی برخورد می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که همواره مشتری بهتر از دیگران می‌داند که چه می‌خواهد و یا تکنولوژی باید به کدام سو برود.

هایدلبرگ تصمیم  دارد چاپگرهای جوهرافشان را در دروپا 2016 به نمایش درآورد. استفن پلنز می‌گوید:ماشین جوهرافشان هایدلبرگ در مقایسه با ماشین Jetpress 720 شرکت فوجی فیلم تفاوت اساسی خواهد داشت و تنها مورد مشابه هد جوهرافشان است. ماشین جدید هایدلبرگ از هد جوهرافشان فوجی فیلم بهره می‌برد.

لینزباخ می‌گوید که ماشین‌های جدید دیجیتال هایدلبرگ باید از لحاظ اقتصادی برای همه مشتریان مقرون به صرفه باشد. برای هایدلبرگ ارائه ماشین دیجیتال برای چاپ روی اجسام سه بعدی نوعی جدایی از چاپ افست که همواره پرچمدار آن بود، به حساب می‌آید.

دروپای2016 بی شک آوردگاهی بسیار مهم برای صنعت چاپ جهان خواهد بود، آوردگاهی که جمع کثیری از صنعت گران ایرانی نیز در آن حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه