PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آغازی متفاوت برای نمایشگاه کتاب و شاید همه ی نمایشگاه های پایتخت

هفتم فروردین ماه در چهارمین جلسه جلسه شورای برنامه ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مدیر اجرایی خبر از فعالیت ستاد اجرایی نمایشگاه از روز دوم فروردین در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اهمیت برپایی اولین نمایشگاه که به نوعی پر طرفدار ترین نمایشگاه و پر بازدیدترین نیز نام گرفته در محل شهر آفتاب خبر خوشی برای صنعت نمایشگاهی کشور است.
معاون سازمان توسعه تجارت در آخرین ورزهای سال 1394 خبر از تفاهم وزارتخانه ها برای برپایی نمایشگاه ها توسط اصناف داد و زمان آن نیز به آغاز بکار شهر جدید آفتاب موکول شد.
حال خبر فعالیت ادارهای مختلف برای برپایی اولین نمایشگاه در شهر آفتاب به گو می رسد، مدیران شهرداری در ایام نوروز حضور پُر‌رنگی در شهر آفتاب داشتند و به هیچ وجه روند فعالیت‌های اجرایی قطع نشد.
اقداماتی نظیر ایجاد دسترسی‌های جدید در مسیر نمایشگاه، مسیر شبدری و... در این ایام پیگیری شد و خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و نگرانی جدی در حوزه عمرانی وجود ندارد.
در همین راستا آقای دکتر قالیباف روز شنبه 7 فروردین ماه از محل برگزاری نمایشگاه بازدید کردند و در جریان امور اجرایی قرار گرفتند.
زنگ آغاز فصل جدید نمایشگاهی در کشور با بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بصدا در خواهد آمد.
حال باید منتظر اعلام نهایی زمان و مکان نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران نشست، نمایشگاهی که بی شک پر شکوه تر و پر بار تر از همیشه خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه