PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سرمایه گذاری عظیم هایدلبرگ برای بخش تحقیق و توسعه

با توجه به هجوم دیوانه وار دیجیتالیسم به صنعت چاپ و بسته بندی شرکت های بزرگ سازنده ماشین آلات در فکر تغییر سیاست های خود برای تولید ماشین آلات هستند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین راستا کمپانی صاحب نام هایدلبرگ آلمان سرمایه گذاری عظیمی در بخش تحقیق و توسعه خود نموده است.
صاحب نام ترین و بزرگترین سازنده ماشین آلات چاپ جهان 100 میلیون یورو برابر با  114 میلیون دلار وام از بانک سرمایه گذاری اروپا  (EIB) برای حمایت از تحقیق و توسعه آن (R & D)  فعالیت، با تمرکز بر سیستم های دیجیتالی، نرم افزار یکپارچه سازی و گسترش نمونه کارها چاپ دیجیتال دریافت کرده است.
هایدلبرگ در این رابطه گفت: این بودجه به ما کمک خواهد کرد تا نگاهی جامع تری به روند کسب و کار های جدید صنعت چاپ در دنیای جدید دیجیتال داشته باشیم و فضای رقابت را برای ما مهیا تر خواهد ساخت.
این شرکت صاحب نام به تازگی دست بهینه سازی ساخت ماشین آلات چاپ دیجیتال برای نمونه گیری زده است. مدیر این شرکت در این رابطه گفت: بزودی ماشین آلات چاپ دیجیتال ما را در کسب و کار های کوچک این صنعت مشاهده خواهید کرد؛ ما می خواهیم مشتریان هایدلبرگ کسب و کار موفقی در دنیای جدید دیجیتال داشته باشند.
 این اولین بار است که شرکت صاحب نام آلمانی از صندوق اروپایی برای سرمایه گذاری های استراتژیک بهره مند شده است.
(EIB)  بانک اتحادیه اروپا است، و سهامداران آن کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند. این بانک برای سرمایه گذاری هدفمندو بلند مدت اروپا جهت توسعه اهداف مختلف این اتحادیه و ارتقا صنایع و اشتغالزایی تاسیس و راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه