PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آیپکس دوباره به بیرمگام بازگشت

 نمایشگاه آیپکس که یکی از معتبر ترین نمایشگاه صنعت چاپ در جهان است سال 2014 در لندن برگزار شد اکنون مدیران آن قصد دارند دوره بعدی را در شهر همیشگی این نمایشگاه یعنی بیرمنگام برپا نمایند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  مدیران آیپکس اعلام کرده اند که نمایشگاه دوره بعد در شهر بیرمنگام برگزار خواهد شد؛ همچنین طبق تقویم این نمایشگاه باید در بهار سال 2018 برگزار شود که به احتمال بسیار زیاد در پاییز 2017 برپا خواهد شد.
مدیران این نمایشگاه خبر داده که هم اکنون بیش از 30هزار متر مربع دوره بعد نمایشگاه رزرو شده و توانایی و انعطاف پذیری بیرمگام برای بزرگتر یا کوچکتر شدن این نمایشگاه بالاتر است.
سپتامبر امسال نشست بزرگی با مدیران شرکت های صاحب نام و غرفه گذاران عمده صنعت چاپ در این رابطه برگزار خواهد شد. فیشر مدیر اجرایی نمایشگاه آیپکس معتقد است که با توجه به تغییر دوره برگزاری نمایشگاه دروپا و سرعت رشد تکنولوژی صنعت چاپ، ایپکس نیاز به تغییرات در زمان برپایی دارد.
فیشر افزود: تمرکز اصلی تیم اجرایی مقرون به صرفه بودن هزینه های نمایشگاه برای غرفه گذاران است، در این مسیر تحقیقات بسیاری انجام داده ایم و روند پژوهشی ادامه دارد.
وی همچنین آیپکس گذشته در لندن را موفق ارزیابی نکرد و گفت: متاسفانه آیپکس 2014 با افت مواجه بود و ماشین آلات ضایعاتی برخی  کمپانی های بزرگ به نمایشگاه ارسال شده بود و این نمایشگاه را و برند آیپکس را دچار تزلزل کردند، برنامه ما برای دوره بعد رشد چشمگیر تکنولوژی های روز صنعت چاپ جهان خواهد بود.
هنوز زمان دقیق برگزاری نمایشگاه از سوی کمیته اجرای بطور رسمی اعلام نشده است، اما منابع غیر رسمی از تغییر دوره زمانی آن خبر می دهند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه