PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کوموری امپریا را در دروپا معرفی خواهد کرد

کوموری دستاوردهای جدید چاپ و بسته‌بندی خود را که با پیوند دادن فناوری‌های چاپ افست، جوهرافشان، نانو و قابلیت‌های مدیریت خط تولید بدست آمده‌اند، در دروپا 2016 به نمایش می‌گذارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  شرکت ژاپنی کوموری از به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای چاپی خود در مهم‌ترین رویداد جهانی صنعت چاپ و کاغذ، نمایشگاه دروپا 2016، خبر داد.
بر اساس این گزارش كه از طريق سايت اين شركت منتشر شده است، کوموری که با شعار «گشودن صفحات جدید» در دروپا 2016 شرکت می‌کند.
این کمپانی صاحب نام ژاپنی‌ راهکارهای جدید تجاری خود را برای مشتریان به نمایش می‌گذارد و آنها را قادر می‌سازد تا با بهره‌گیری از مزایای فناوری‌های مختلف چاپ افست، جوهرافشان و قابلیت‌های نوین مدیریت خط تولید و کیفیت چاپ، کسب و کار چاپی خود را بهبود داده و سودآوری آن را افزایش دهند.
 کوموری همزمان با نمایشگاه دروپا 2016، عرضه عمومی دستگاه «امپرمیا IS29» (Impremia IS29) خود را نیز آغاز می‌کند. این دستگاه در حقیقت یک سامانه چاپ جوهرافشان UV (ماورای بنفش) است که می‌تواند عمل چاپ را روی گستره عظیمی از اقلام انجام دهد. این سامانه، با بهره‌گیری از خصوصیات چاپ جوهرافشان UV، نه تنها برای چاپ تجاری روی کاغذ، بلکه برای استفاده در صنعت بسته‌بندی نیز کاربرد دارد.
همچنین سامانه جدید چاپ دیجیتال B1 خود موسوم به Impremia NS40 را نیز در غرفه خود در شانزدهمین نمایشگاه چاپ و کاغذ دوسلدورف به نمایش می‌گذارد. این سامانه جدید که اولین سامانه چاپ جوهرافشان دنیا در قطع B1 است، با بهره‌گیری از فناوری نانو قادر است کار چاپ را با سرعت 6500 برگ در ساعت انجام دهد.
بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت ژاپنی در نمایشگاه دروپا 2016 همچنین می‌توانند از دستگاه جدید چاپ بسته‌‌بندی 2 رو و چند رنگ کوموری نیز دیدن کنند. دستگاه GX40RP بدون نیاز به برگرداندن کاغذ قادر است از حداکثر محدوده چاپ استفاده کند و هر ساعت 18 هزار برگه را به چاپ برساند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه