PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

زایکون با قدرت به دروپا می آید

شرکت زایکون با انتشار بیانیه‌ای از رونمایی جدیدترین فناوری‌های جدید خود در حوزه فناوری چاپ بسته‌بندی و لیبل در نمایشگاه دروپا 2016 خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت فناوری تونر مایع «تریلیوم» خود را در دروپا 2012 معرفی کرده بود،‌ اکنون با تجاری‌سازی اولین چاپ دیجیتال با بهره‌گیری از فناوری تریلیوم، دستگاه چاپ چهار رنگ جدید خود با نام تجاری Trillium One‌را در دروپا 2016 به نمایش می‌گذارد. این دستگاه قادر است تا در هر دقیقه 60 متر چاپ 1200dpi با عرض 500 میلی‌متر انجام دهد و از این‌رو ابزاری مناسب برای چاپ اقلام تبلیغاتی مثل کاتالوگ‌ها در حجم بالا محسوب می‌شود.

دنی مرتنز مدیر ارتباطات زایکون در این‌باره گفت: تریلیوم وان، بعد جدید را به دنیای چاپ دیجیتال اضافه می‌کند که تا قبل از آن در بازار وجود نداشت. این دستگاه قادر است تا چاپ دیجیتال را از لحاظ قیمت و عملکرد، به سطح جدیدی برساند. رزولوشن بالای هدهای این دستگاه در کنار اندازه کمتر از 2 میکرونی ذرات موجود در تونر آن، ترکیبی منحصر به فرد را ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، زایکون در دروپا 2016 نسخه تکامل یافته دستگاه چاپ لیبل Xeikon CX3 را با نام Xeikon 3500 به نمایش می‌گذارد. این دستگاه چاپ پنج رنگ که حداکثر سرعت آن 30 متر بر دقیقه است، با استفاده از تونرهای CMYK + Orangen طیف رنگ‌های چاپی را افزایش داده و قادر است بیش از 72 درصد رنگ‌های پانتون را چاپ کند. عرض چاپ این دستگاه از 250 تا 516 میلی‌متر متغیر است و حداکثر سرعت آن به بیشتر از 1600 کاغذ B2 در ساعت می‌رسد.

از جمله دیگر فناوری‌های جدیدی که زایکون در دروپا 2016 رونمایی می‌ند، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای حفاظت از برند مشتریان است تا تولیدات چاپی ارزشمند آنها قابل کپی‌برداری نباشد. زایکون برای این منظور، فناوری‌های امنیتی به کار رفته در اسکناس‌ها و اوراق بهادار را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. زایکون همچنین در یک برنامه منسجم تبلیغاتی تکنولوژی چیتا را در نمایشگاه لیبل اکسپو2015اروپا معرفی کرد

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه