PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایش آخرین تکنولوژی هدهای زار در دروپا

شرکت  انگلیسی زارعلاوه بر نمایش جدیدترین‌ هدهای چاپ خود، از فناوری فیلم نازک سیلیکونی MEMS نیز در دروپای 2016 پرده‌برداری می‌کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  زار (Xaar) یکی از پیشتازان فناوری صنعتی جوهرافشان است. بسیاری از سیستم‌های صنعتی چاپ جوهرافشان جهان از هدهای چاپ تولیدی "زار" استفاده مي كنند و تولیدات این شرکت در حوزه‌های مختلف صنعتی از جمله تولید سرامیک، بسته‌بندی و لیبل، دکوراسیون و تولیدات گرافیکی به کار می‌روند.
بر اساس اعلام این شرکت جدیدترین تولیدات و فناوری‌های خود شامل سیستم میله چاپ (Print Bar) زار، هد چاپ Xaar 501 و جدیدترین هد چاپ از خانواده Xaar 1003 را در این دوره دروپا به نمایش می‌گذارد.
 هدهای چاپ زار 1003 با استفاده از فناوری منحصر به فرد TF این شرکت، این امکان را برای مصرف‌کنندگان صنعتی فراهم می‌کند که دستگاه‌های مجهز به این هد را تا مدت‌ها بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری، مورد بهره‌برداری قرار دهند.
هد 501 نیز با استفاده از معماری اختصاصی PrecisionPlus زار، امکان بهینه‌سازی عمل چاپ و پخش یکنواخت‌تر قطره‌های رنگ روی عناصر چاپی را فراهم می‌کند و علاوه بر آن، با دارا بودن فناوری TF زار، مناسب استفاده در شرایط سخت چاپی است. شرکت زار در سالن 6، غرفه C05 مستقر خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه