PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هانکلر سوئیس 20 ماشین جدید به دورپا می آورد

شرکت سوئیسی هانکلر از ارائه بیش از 20 دستگاه‌ از تولیدات خود و همچنین ارایه راهکار جدید برای کار با کاغذ و امور تکمیلی پس از چاپ دیجیتال در دروپا 2016 خبر داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هانکلر سوئیس با مشارکت شرکت آمریکایی «استاندارد فینشینگ سیستمز» برای اولین‌بار، جدیدترین راهکارها و دستگاه‌ها منحصر به فرد قابل استفاده در فرآیندهای کار با کاغذ و پس از چاپ دیجیتال از جمله، هدایت، برش، ذخیره، پرفوراژ، پانچ و تا کردن کاغذ را به نمایش می‌گذارد.
از جمله فناوری‌هایی که هانکلر در دروپا 2016 ارایه می‌کند، راهکار کاملا دینامیک برای روزنامه‌ها و کتابچه‌های چسبی، تولید کتاب با فرمت متغیر و پرفوراژ و حک لیزری برای بالا بردن امنیت تولیدات حساس است.
دیوید رنی معاون مدیر عامل هانکلر در این خصوص گفت: راهکارهای تازه هانکلر طوری طراحی شده‌اند تا با قابلیت انعطاف منحصر به فردی بتوانند محصولات نهایی را با حداکثر کیفیت از رول‌های خام کاغذ تولید کنند. امکانات جدیدی که در دروپا به نمایش گذاشته می‌شوند، موجب بهینه شدن جریان کاری در تولید کتاب، ‌روزنامه و تولیدات مربوط به حوزه بازاریابی و مالی می‌شوند.
راهکار ارائه شده از سوی هانکلر برای چاپ روزنامه‌ها، یک خط کاملا اتوماتیک و انعطاف‌پذیر است که قادر به چاپ فرمت‌های مختلف روزنامه است. این سامانه قادر است هر 2 نوع روزنامه استاندارد و نیم قطع را تا حداکثر 140 صفحه به چاپ برساند. این سامانه شامل دستگاه‌های بازپیچی حلقه کاغذ UW7 و برش عرضی CS7، درام DC7 برای جمع‌آوری ورق‌ها و FC7 برای تا کردن افقی کاغذهاست.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه