PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اولین نشست کارگروه لیبل اتحادیه صادر کنندگان

روز گذشته اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران اولین جلسه کگروه چاپخانه های انعطاف پذیر خود را برگزار کرد و امروز میزبان اولین نشست کارگروه لیبل خواهد بود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کارگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ دی ماه سال گذشته در حالی آغاز به کار کرد که خبر ورود ماشین آلات اروپایی رول کم عرض از گوشه و کنار شنیده می شد.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با اتیجاد زیر ساخت و تحقیق و توسعه بازار بسته بندی ها کوچک و چاپ لیبل از سال 1389 اقدام به ارایه اطلاعات و حضور در نمایشگاه های بین الملی این بخش از صنعت چاپ نمود که ماحصل آن نوسازی و بازرسازی صدرصدی این بخش بود.

اکنو در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این اتحادیه با همکاری و تکیه بر توان فنی کارگروه لیبل برنامه های ویژه ای برای دست اندرکاران این بخش درنظر گرفته است.

نشست این کارگروه در هفته های ابتدایی خبر از سال پر کار و با برنامه ای برای این اتحادیه و دست اندر کاران لیبل کشور می دهد.

اولین نشست کارگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در سال جدید امروز در محل این اتحادیه برگزار خواهد شد و اخبار این نشست متعلقبا در این خبر گزاری منتشر می گردد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه